Drukveren bende

Area 51 Tetsuya

Well-Known Member
Heey,
ik heb de search al gebruikt voor dit onderwerp maar hier wordt elkaar vaak tegen gesproken. Ik zoy graag willen weten wat de sterkste drukveer op Minarelli is. Ik heb er zelf nou een paarse inliggen, deze schijnt sterker te zijn als malossie rood. Zou iemand mij de sterktes van veren kunnen geven of een site waar alles te vinden is. Alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

Paars is een ander merk (weet niet welke). Malossi heeft de kleuren wit/geel/rood. Waarvan de rode het sterkste is. Polini heeft zilver/goud (zijn de gene die ik weet). Waarvan de goude het sterkste is.
 
witte-geel-rood is voor mina
paarse is d8 ik voor piaggo kan best dat die zwaarder is maar volgens mij ook andere maat.
Hebo heeft d8 ik nog een zwaardere drukveer dan de rode malossi.
Je moet maar ff searchen
 
Originally posted by GuidoGouda
witte-geel-rood is voor mina
paarse is d8 ik voor piaggo kan best dat die zwaarder is maar volgens mij ook andere maat.
Hebo heeft d8 ik nog een zwaardere drukveer dan de rode malossi.
Je moet maar ff searchen


Hebo Zwart dacht ik :)
 
Tja ik heb zelf heel wat drukveren gezien. Van polini weet ik dat er zijn goud - zilver en een zwarte ''evo'' drukveer. Van malossi zijn de volgende drukveren voor mina wit - geel - rood. Van doppler ken ik alleen een rode drukveer (deze is nog weer een flink stukje sterker dan de rood van malossi echter is deze niet erg constant vind ik zelf). Ikzelf heb nog nooit sterker nodig gehad dan malossi rood en denk dat dat voor 90% van de setups hier geld op het forum.
 
Back
Top