drukveer hoes

nrg16jr

Well-Known Member
op scooter.nl.nu stond dat de drukveer hoes dat ding wat in je drukveer zit een soord begrenzer is?
en de scooter der beter van kan gaan rijden.

is dit zo? ik heb em der gewoon nog in.


graag u antwoord

groeten nrg16jr
 
Advertisement - register to remove this

Als je echt old-sk00l-scooteraar bent; in SR Urban Kid's e.d. zat nog weleens een drukveerbegrenzer... De huls waar je drukveer in geklemd zit niet... Wel kan ooit de drukveer soepeler lopen, als je de buitenste ring eraf haalt [klemt minder!], als de huls uit 2 delen bestaat...
 
jah heb ik owk al ens gelezen.
maar kik maar eens haal dat maar eens van je pouly af.
dan valen er 2 pinnetjes uit en kan je de poulie's uit elkaar halen.
beetjuh veel lullenkoek op die site.
 
ik heb dit ook gehad, bij mij stak daar nog een ring achter. ik maakte veel te veel toeren ...
nu ring eruit en veeeel beter ;)
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Als je echt old-sk00l-scooteraar bent; in SR Urban Kid's e.d. zat nog weleens een drukveerbegrenzer... De huls waar je drukveer in geklemd zit niet... Wel kan ooit de drukveer soepeler lopen, als je de buitenste ring eraf haalt [klemt minder!], als de huls uit 2 delen bestaat...


g1 grap : stuk vanaf slijpen.
 
Valt mee :) gewoon zeg maar dat begrenzende buis gedeelte in de bankschroef, dan met dremel dat afslijpen. dan blijft de rest intact.

toen ik nog std kopp. had, toen had iemand voor me er een heel stuk afgeslepen, reed beter. Het is zeg maar een soort buis, die in je drukveer gaat, en hem dan tegen de kopp. houdt.

Daarna had ik gewoon een hebo koppeling gehaald, daar zit gewoon zo'n ring bij :) Ik weet niet of je zo'n ring los kan kopen, maar die moet je dan ipv die buis op je drukveer douwen @ std koppeling.

In de 1ste speedfights zit het ook.
 
Last edited:
Back
Top