Drugs

Status
Not open for further replies.

tom_zip_sp_2000

HTC Tuner
Ik vroeg me is af welke forum members drugs doen en als welke drugs. ik blow zelf bijna dagelijks zelfs dat ik hier in kuwait woon. In nederland doe ik op een feestje ook wel is een xtc pil of een lijntje met iets lekkers.
 
Advertisement - register to remove this

KK drugs , sloopt er jezelf alleen maar mee
Ok een blowtje in de week gaat wel maar coke of pillen? neej daar begin ik niet aan
 
Vorige week nog iemand te waus zien gaan van legaal verkrijgbare zaadjes. :) van een of andere Cactus ofzo. Zelf nog nooit ge-blowb. Ik rook ook niet, weleens een pilletje geprobeerd. Alleen die werkten op de een of andere manier niet bij mij.. ( 1,5 mitsu )
 
Ik gebruik helemaal nix meer maar heb wel alles gedaan... maar ik had iets teveel naardelen ervan..
ik heb geen neusbot meer (ik heb hem een keer uitgesnoten met heeel veel bloed en pijn) en ik was eigenlijk nooit echt helemaal wakker (ik heb het idee dat ik 3 weken naardat ik gestopt ben met drugs wakker ben geworden)
ik vergat ook vanalles en dit werd nogal vervelend gevonden op me werk

verder ben ik nog wel verslaaft aan nicotine en cafeine (en de nicotine is maar heel minimaal, 2 sigaretten per dag)

drugs is best leuk maar de gevolgen zijn slecht te overzien pas dus op.....
 
ben er ook allemaalmet gestopt, heb alles in me gehad, en nu dat ik heel lang clean ben, ben ik blij dat ik kunnen stoppen ben, want drugs doet heel veel kapot, ja hoor alle begin is leuk, dat vondt ik ook, tot op een moment dat je niet meer zonder kan, en op een moment besef je wel met wat je bezig bent, ik heb 1ding er uitgeleerd, het maakt niet veel kapot, het maakt alles kapot, uw leven, realatie, familie, enz...
drugs hebben me heel veel probs aangedaan heel veel waar van ik nu nog lichte littekens van draag, het enige waar ik nu aan verslaaft ben is sigaretten is op 1dag een 1/5pakje soms 2, maarja ben bij dat ik van die vuiligheid afben.
dus mensen die het nog niet gedaan hebben, begin er gewoon niet aan dat bespaard veel probs enz...
de meeste mensen hebben ook redenen om te gebruiken vb: iemand verloren, probs enz... dan is het verstaanbaar dat ze naar zulke dingen grijpen, zoals ik geweest.
 
Zijn er hier ook mensen die drugs op een redelijk verantwoorde manier gebruiken? Al die rare reacties van dat je er kapot aan gaat en zo. Ik ken zoveel mensen die het normaal gebruiken. Ikzelf vind dat er met drugs niks mis is tenzij dat je het op een onverantwoorde manier gebruikt....
Ikzelf gebruik regelmatig xtc, heb coke gesnoven en verder heb ik vroeger geblowd. Met mij is verder niets mis. Ik ben gezond en doe geen ''maffe'' dingen.
Als ik normaal op stap ga giet ik me lekker vol met alcohol en dat combineer ik dan met Ephedra capsules van Bionix. Daar neem ik er dan een stuk of drie van. Houd je lekker wakker en dat gecombineerd met de het vage van de alcohol maakt het een leuke combinatie. Verder gebruik ik pillen als ik naar party's ga en soms gewoon bij een zaterdag avondje stappen als er stevig wordt gedraaid. Coke heb ik gewoon weleens geprobeerd maar is niet echt mijn ding omdat ik het veel te duur vind. Het is wel heerlijk spul. Als ik pillen slik is het iets van 2 op een nacht. Blowen deed ik toen ik een jaar of dertien was. Tot mijn vijftiende gedaan en daarna zo nu en dan nog weleens een paar hijsjes genomen maar verder niet. Vind er eerlijk gezegd geen fuck aan. Werd er altijd misselijk van en zo. Maar een paar hijsjes is wel ok. De enige twee genotsmiddelen waar ik verslaafd aan ben zijn sigaretten en cafeine.
Kortom ik ben van mening dat er met drugs niets mis is zolang je het op een verantwoorde manier gebruikt.

8)
 
Originally posted by Hebo-47.6mm
Zijn er hier ook mensen die drugs op een redelijk verantwoorde manier gebruiken? Al die rare reacties van dat je er kapot aan gaat en zo. Ik ken zoveel mensen die het normaal gebruiken. Ikzelf vind dat er met drugs niks mis is tenzij dat je het op een onverantwoorde manier gebruikt....
Ikzelf gebruik regelmatig xtc, heb coke gesnoven en verder heb ik vroeger geblowd. Met mij is verder niets mis. Ik ben gezond en doe geen ''maffe'' dingen.
Als ik normaal op stap ga giet ik me lekker vol met alcohol en dat combineer ik dan met Ephedra capsules van Bionix. Daar neem ik er dan een stuk of drie van. Houd je lekker wakker en dat gecombineerd met de het vage van de alcohol maakt het een leuke combinatie. Verder gebruik ik pillen als ik naar party's ga en soms gewoon bij een zaterdag avondje stappen als er stevig wordt gedraaid. Coke heb ik gewoon weleens geprobeerd maar is niet echt mijn ding omdat ik het veel te duur vind. Het is wel heerlijk spul. Als ik pillen slik is het iets van 2 op een nacht. Blowen deed ik toen ik een jaar of dertien was. Tot mijn vijftiende gedaan en daarna zo nu en dan nog weleens een paar hijsjes genomen maar verder niet. Vind er eerlijk gezegd geen fuck aan. Werd er altijd misselijk van en zo. Maar een paar hijsjes is wel ok. De enige twee genotsmiddelen waar ik verslaafd aan ben zijn sigaretten en cafeine.
Kortom ik ben van mening dat er met drugs niets mis is zolang je het op een verantwoorde manier gebruikt.



8)

Het is maar wat je verantwoord noemt!!
 
of je gebruikt muziek gewoon als drugs, als je er echt in opgaat heb je even veel fun.
kansloze kut drugs!
 
Kheb vannacht ook nog wel pillen gehad :)
Ik doe het het mate(n) want ik neem er nooit meer dan 2 en als ik me niet lekker voel gaat er geen 1 me lichaam in :)
Blowen enzo dat doe ik ook nog wel eens :)
Majah de rest houd ik niej van en ook nog nooit geprobeerd!
 
pcies

blowen is 7x zo schadelijk dan roken, roken is 21x zo schadelijk dan schoon heroine gebruik,..

De schade van de meeste drugs vallen iig reuze mee.

Verslaving is vooral hetgeen waar men voor op moet passen.

Verder heb k ooit s speed/pille etc gehad...

Speed bleef hangen denkik...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top