Droomauto topic #11

Status
Not open for further replies.
Naar mijn weten alleen GEEL/ZWART/ROOD standaard geleverd... en de rest achteraf gespoten... of zit ik er naast?

Nee je zit er niet naast , zo is het ;) De eerste enzo's waren alleen in het geel te krijgen . Later ook zwart en rood .

Die japanner met z'n grijze enzo heeft die waarschijnlijk gewoon gespoten ... Hij heeft er toch ook andere velgen onder?
 
Wat is het probleem met het spuiten van een enzo dan? Mensen die zo'n auto rijden geven toch weinig om centen en de inruilwaarde van de auto.. Dus waarom zou je hem niet spuiten? :#...
 
Het is ook zo'n onzin om te zeggen van een Ferrari moet je afblijven, ik bedoel een Ferrari is niet heilig ofso

sommige mensen gaan wel aardig ver met hun ideeen, maar dan nog het is toch hun auto:
Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg
 
Regels of niet, mooier worden ze er nooit op... heb nog nooit een getuned ferrari mooier gevonden dan het origineel... (hamann enzo doet me ook niets)
 
enige is dat een veyron niet gespoten mag worden.. Staat zelfs in het koopcontract. Ook dat er geen andere velgen ondermogen oid.. zulke dingen allemaal
 
Volgens mij zijn al die regels maar fabeltjes, wat als je nu een 2ehands Veyron koopt moet je dan nog aan die regels houden?

Ik zou doen wat ik zelf wil met een auto waar je 1,5 miljoen voor betaald.
 
ik ken wel een man die delen van zijn porsche 996turbo met zwarte haarlak had gespoten. Was wel grappig om te zien :D Hij wou gewoon kijken hoe het stond en als het vet was echt laten spuiten.
 
enige is dat een veyron niet gespoten mag worden.. Staat zelfs in het koopcontract. Ook dat er geen andere velgen ondermogen oid.. zulke dingen allemaal

Dan zou ik dat juist doen (als het veilig is)..
Wat een onzincontract is dat dan zeg.. Je koopt een auto die zo exclusief mogelijk is (zo ongeveer) en dan mag je hem zelf niet nog exclusiever maken, mafkezen :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top