M manta1200 Well-Known Member 8 February 2005 #1 Halllo ik heb vandaag een nitro aangekocht ,maar krijg hem nie gestart?? hoe moet je hem starten??????????????
Halllo ik heb vandaag een nitro aangekocht ,maar krijg hem nie gestart?? hoe moet je hem starten??????????????
Jutte Jutte 8 February 2005 #2 rem inhouden choke inhouden en op de start knop duwen Upvote 0 Downvote
evo70@nitro deem powah 8 February 2005 #3 manta1200 said: Halllo ik heb vandaag een nitro aangekocht ,maar krijg hem nie gestart?? hoe moet je hem starten?????????????? Click to expand... euhr,vage vraag dit,je koopt een nitro,maar je weet niet hoe hem te starten???? :? is er iets kapot dan ofzo?? of is het een nieuwe scoot??? Upvote 0 Downvote
manta1200 said: Halllo ik heb vandaag een nitro aangekocht ,maar krijg hem nie gestart?? hoe moet je hem starten?????????????? Click to expand... euhr,vage vraag dit,je koopt een nitro,maar je weet niet hoe hem te starten???? :? is er iets kapot dan ofzo?? of is het een nieuwe scoot???
sp-fan Well-Known Member 8 February 2005 #4 misschien moet je de contact sleutel eerst een slag verder draaien Upvote 0 Downvote
Dennis.H Dani Pedrosa 8 February 2005 #5 is het je eerste scooter of wat? anders stel je de vraag wel erg lomp, wat is dan het probleem, wat doet ie niet? Upvote 0 Downvote
is het je eerste scooter of wat? anders stel je de vraag wel erg lomp, wat is dan het probleem, wat doet ie niet?
K kristoff Well-Known Member 8 February 2005 #6 je krijgt er toch een boekje bij normaal? maar idd, sleutel omdraaien, rem inhouden, choke inhouden en op startknop duwen of eventueel: sleutel omdraaien, op kickpedaal trappen. Upvote 0 Downvote
je krijgt er toch een boekje bij normaal? maar idd, sleutel omdraaien, rem inhouden, choke inhouden en op startknop duwen of eventueel: sleutel omdraaien, op kickpedaal trappen.
evo70@nitro deem powah 8 February 2005 #7 idd,sjoke MOET nogeens nie bij dit weer,start gemakkelijk zonder sjoke ook!! mja @ TS,heb je het over een probleem of niet? Upvote 0 Downvote
idd,sjoke MOET nogeens nie bij dit weer,start gemakkelijk zonder sjoke ook!! mja @ TS,heb je het over een probleem of niet?
M manta1200 Well-Known Member 8 February 2005 #8 is gestard dank aan de hooooog begaafde mensen hier dank u ->> topic mag gesloten worden Upvote 0 Downvote
evo70@nitro deem powah 8 February 2005 #9 manta1200 said: is gestard dank aan de hooooog begaafde mensen hier dank u ->> topic mag gesloten worden Click to expand... 8P8P8P topic kan je zelf ook sluiten btw! Upvote 0 Downvote
manta1200 said: is gestard dank aan de hooooog begaafde mensen hier dank u ->> topic mag gesloten worden Click to expand... 8P8P8P topic kan je zelf ook sluiten btw!