dr70

Status
Not open for further replies.

Scarrie

ScaR ?
kheb nu de krukas vervange, en dr70 drop gezet.
er zat sproeier 88 in maar daar reed ie eg zo goed als niet meej
toen grotere gepakt, maar er kwam nog steeds niks uit..
als ik de hele luchterfilter eraf pakte reed ie wel...
dus kleinere sproeier, ik 82 erin gezet, reed ie wel lekker, toen 80, reed ie goed, alleen in ut begin stottert hij nogal en ik moet um met volgas starte, maar als ik dr effe volgas meej ga rije rijdt hij perfect, alleen als ik dan weer langzaam ga dan stottert ie weer bougie is ook bruin
 
Advertisement - register to remove this

Als je nou eens even aangeeft wat de rest van de setup is kunnen we je vraag beter beantwoorden. Want de sproeiergrootte verschilt natuurlijk als je met een 12mm carb of 21mm carb rijdt.
 
DeJongh said:
Als je nou eens even aangeeft wat de rest van de setup is kunnen we je vraag beter beantwoorden. Want de sproeiergrootte verschilt natuurlijk als je met een 12mm carb of 21mm carb rijdt.

19 mm dellorto, stnd ontsteking, R, doppler vario, polini 2g koppling, gele drukveer, 3.45g rolle en de prop uit de luchtfilter

en dr zit nu sproeier 80 in
 
Last edited:
buxy speed said:
ik reed met dr70 tuned en 17,5mm met sproeier 76 en dta was perfect.

dus ik zou niet weten waarom 80 te klein zou zijn in een 19mm?
Gaat het bij jou om een mina hori blok of piaggio blok? Want daar zit best wel een verschil in.

Ik heb in mijn 17,5mm carb icm DR70 tuned sproeier 90 en dit is goed. Ik denk dus dat je sproeier wel wat groter mag.
 
Cipher said:
Te rijk onderin; Gasnaald omlaag.
Staat je luchtschroef open?

ik heb vmorge de gasschuif eris uitgehaald om de gasnaald wat lager te plaatse, kom ik tot de conclusie dat er geen gasnaald inzit :D kweet ook niet waar die zo gebleve is, maar binnekort ffkes nieuwe hale en als dr dan nog wat is hore jullie ut wel
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top