This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

dr70, welke cilinder kop

alberthagen

searching for speed
ik heb een peugot sf1 ac en ik ben van plan om er een dr70 onder te zette, maar ik zag dat je bij scootparts er geen cilinderkop bij krijgt ( lijkt mij dat je er wel een 70cc kop bij nodig hebt ) heeft iemand een idee welke cilinder kop ik er het beste bij kan kopen ( beetje goedkope kop ) of verschilt het niet in prestaties??

alvast bedankt
 
je kan toch ook je originele kop erop zetten:?
Geloof dat je dan een hoge compressie krijgt en dus flAmmEn
Lan iemand dit miss bevestigen aangezien ik het nie zeker weet??
 
Originally posted by Fosgate
je kan toch ook je originele kop erop zetten:?
Geloof dat je dan een hoge compressie krijgt en dus flAmmEn
Lan iemand dit miss bevestigen aangezien ik het nie zeker weet??

dit lijkt me niet slim om te doen, aangezien de zuiger bol is en dan tegen de rand van de 50 cc kop aan gaat lopen...

zou wel kunnen als je de zuiger vlak maakt maar ik zou toch gewoon een 70 kop erbij kopen, top performance is het zelfde geloof ik, airsal zal ook wel passen denk ik....
 
maar er staat wel ( bovenaan als je op dr cilinders klikt, bij scootparts ) als er geen cilinder kop is bijgeleverd kan je standaard kop gebruiken, dan loopt ie vast niet tegen de zuiger aan toch?? anders zou het er niet staan lijkt mij.

weet iemand waar ik die 70cc cilinder koppen kan halen dan van airsal en top performance?? ik kan ze niet vinden
 
Diverse shops verkopen gewoon een losse kop. Check eens op www.50cc.nl , voor €105 heb je een complete Metrakit of Malossi met kop.

De losse 70cc kop is absoluut niet nodig, en als je echt dat extra geld (zo'n 25 euro!) wilt uitgeven in de hoop op betere prestaties kan je beter gewoon een snellere cylinder met kop kopen. Een DR70AC blijft met een 'echte' kop erop gewoon nog steeds een sloom ding.
 
Mij lijkt het nuttig om een Malossi kopje ofzo te kopen, iig 1 met een o-ring koppakking, want dat werkt een stuk makkelijker als zo'n garen alu pakking.

Even een gerelateerd vraagje:
Is de squishband van een DR kop nou anders als die van een Top (Trophy)?