DR70 + R

Mark.N

Mark
Ik kreeg het aanbod om mijn Hebo Alu en Yasuni C16 te ruilen tegen een DR70 Revolutions en een Yas R.
Nou wil ik graag een gietijzeren cilinder omdat ik langere afstanden wil rijden. Nou vroeg ik me af of dit een "vrij:p" eerlijke ruil is en of die getunde DR70's met een Yasuni R leuk lopen??

Mark
 
Advertisement - register to remove this

Ja of het een eerlijk ruil is kunnen wij niet zeggen. Als je een foto van beiden setjes zou plaatsen kunnen we zien hoe het eruit ziet. Als bijvoorbeeld de DR70 al 10.000km heeft gelopen en die Yasuni R bijna is weggeroest en jou onderdelen nog bijna niks te voorduren hebben gehad. Begrijp je zelf natuurlijk dat je dat niet moet doen.

Verder rijd een getunede DR70 met Yasuni R erg leuk (rijd er zelf mee) en voor in de stad is het prima en het heeft een aardige top voor de straat. Oftewel ik zou ruilen als onderdelen in verglijkbare staat zijn en hij bijbetaald. Want jou delen zijn wel duurder.
 
mijn dr70 home tuned liep altijd lekker i.c.m een yasuni R, en nog wat ander pretspul..
zeer leuke straatsetup en hij valt niet teveel op.

heeft die dr al veel gelopen ?? als dat zo is kan hij al een heel eind versleten zijn..
 
jeroenaerox said:
mijn dr70 home tuned liep altijd lekker i.c.m een yasuni R, en nog wat ander pretspul..
zeer leuke straatsetup en hij valt niet teveel op.

heeft die dr al veel gelopen ?? als dat zo is kan hij al een heel eind versleten zijn..

DR heeft 600km gelopen en die R vertoond nog niet eens roest.

Mijn C16 heeft wat roest bij de bocht en de op de ophanging zit wat roest.
Cilinder is nog wel erg netjes...
 
Roest bij de bocht en ophanging krijg je altijd, is een questie van even schuren en in olie-en. Hoeveel heeft die Hebo cilinder van jou gereden?

En natuurlijk wat Remco zegt, als jij het zelf wilt moet je het doen. Maar ik zou toch wat bijbetaling vragen al is het maar 20 euro kun je toch weer een paar pilsjes van drinken.
 
DeJongh said:
Roest bij de bocht en ophanging krijg je altijd, is een questie van even schuren en in olie-en. Hoeveel heeft die Hebo cilinder van jou gereden?

En natuurlijk wat Remco zegt, als jij het zelf wilt moet je het doen. Maar ik zou toch wat bijbetaling vragen al is het maar 20 euro kun je toch weer een paar pilsjes van drinken.

Haha true.. Hebo heeft nog geen 100 gelopen :)
 
Back
Top