Doppler uitlaat... goed?

Status
Not open for further replies.

Speedfight2 WRC

Well-Known Member
Beste scootervrienduh :D

ik heb de search al ff gebruikt maar nie echt wat gevonden dus vandaar ff een nieuw onderwerp.

Ik ben net naar m'ndealer geweest en wou eigenlijk een Gianelli NRX maar die had hij niet meer en toen raadde hij me een Doppler aan! heb er wel is wat van gehoord maar nu is mijn vraag!

Zijn de prestaties van de doppler wel goed? en komt er wel een leuke geluidje uit???

Hij zou dat stukje bij de pijp eruitboren zij hij... dat dempte het geluid volgens mij!

Ik hoop et snel te horen
bij voorbaat dank...

Advertisement - register to remove this

Ik heb wel eens een doppler op een originele Runner gezien, loopt aardig leuk. Is wel een leuke aankoop dus :)

[edit]
Mooi dat je dealer geen NRX meer had, die moet je niet kopen.

ok dus dan is de doppler wel een goeie aankoop dus! en zitten er ook gewichtjes bij geleverd?
de prijs van die doppler was bij de dealer iets van 158 euro kan dat kloppen?

Dat 'stukje' bij die pijp is dus de prop. Hierdoor kan de uitlaat als gehomologeerd verkocht worden. Die zorgt dus niet voor geluid, maar wel dat je scoot niks sneller gaat. Die moet er dus idd uit.

Verder wel oke ding. Lijkt me sowieso beter dan een NRNix

ergh ik heb er een op MHR 70 replica (peugeot)

hij presteerd alleszinds mçinder dan de For sjees

hij roest ook snel heb ik opgemerkt :s

ik vind het een zeer goed uitlaatje ik heb hem op me zipje zitten ik heb hem er nu +-=2maalden onder liggen en ik heb nog maar een paar minimale roestplekjes (op de bocht waar water tussen de lasnaden lijft staan maar dit wrijf je er ook zo weer af...) hij is inderdaat begrenst op de demper en op de flens maar dit heb je er zo vanaf (demper met schroevendtaaier en flens met slijptol) hij komt het best tot ze recht bij een hoogtoerige 50 of een laagtoerige 70 draait meer toeren als een for race en de kopel is prima

ik snap eigenlijk niet waarom er zo wijnig mensen me rijden...

Originally posted by Speedyrules

tis ook een 50 uitlaat en die roest.... sja dat heet onderhoud maar de lak is prima

Originally posted by enam

tis ook een 50 uitlaat en die roest.... sja dat heet onderhoud maar de lak is prima

als hij roest na een buitje van 2 min motregen is dat volges mij geen kwestie van onderhoud (naja was net 2e hands gekocht dno wat de vorige eigenaar er mee heeft uitgestoken)

Die S3 behoort toch echt hoogtoeriger te zijn....

als hij roest na een buitje van 2 min motregen is dat volges mij geen kwestie van onderhoud (naja was net 2e hands gekocht dno wat de vorige eigenaar er mee heeft uitgestoken)
spuit er dan ff wat siliconepray op.. als ie koud is en een keer als ie warm is geen roest meer (voorlopig)

Ik heb hem ook op dit moment onder me SF2 @ airsal 50 (bagger cilinder)...maar tog doet hij het heel leuk,beter als me bidalot...
mijne is trouwens te koop.

Heb gister de uitlaat besteld! Als het goed is komt hij vanmorgen binnen en dan breng ik mijn scoot er vanmiddag heen!! Ik hoop maar dathij is gelevert want die 60 km/u van nu verveeeeeeeeeeeelttttt :)

jullie horen wel van me als ik de uitlaat heb!
tnx allemaal voor de reacties! :W

Originally posted by enam
spuit er dan ff wat siliconepray op.. als ie koud is en een keer als ie warm is geen roest meer (voorlopig)

hittebestendige lak ;)demper + ophaning eraf, spuiten, ff met brander op (tot +- 130°) en dan houd hij het wel uit :) )

Originally posted by Ray_speedake
Die S3 behoort toch echt hoogtoeriger te zijn....

Idd

Ik had Hebo Alu 70, multivar, delta klots, kevlar,19mm op mn scoot (buxyding)

De doppler was AFGESTELD hoogtoeriger dan de R (ook afgesteld)

voor de rest gewoon een grappig uitlaatje, lak is een btje brak qua kwali..maar dat kan je zelf bewerken 8)

Status
Not open for further replies.
Back