Doppler spul...

CiRox

Premium 0wnatsj
Aangezien je de doppler krukas/powerbox/membraan vaak tegen komt en er goede positieve reactie's op hoort, ging ik verder kijken naar spullen van Doppler.
Nouw hoor ik bijna niemand over de spullen verder van Doppler, bijv. de cilinders en de vario's...

Weet iemand meer over de nieuwe vario de S3r van Doppler?
k weet wel dat er geen rolletjes meer inzaten, maar is deze vario ook beetjuh goed? en is het makkelijker afstellen of juist kloteder??
324327.jpg


of over de nieuwe Doppler uitlaat de S100 ??
368363.jpg


maar vooral de cilinders van Doppler ben ik benieuwd naar...
ze hebben de 50cc en de 70cc, zijn die hoogtoerig?( 70cc was zowiezo al met vlinderpoort) en zijn ze ergens mee te vergelijken? met athena of malossi of iets dergelijks...?

( en geen antwoord als; gebruik de search, want k heb 15 pagina's van search doorgespit en maar 1 topic gevonden, waarin niemand duidelijk was... :rolleyes: )
 
Advertisement - register to remove this

hier kom je ze idd bijna niet tegen die doppler vario's
maar ik weet via eenvriend van me die in frankrijk woont.
dat het daar echt een hype aan't worden is die vario's
aleen bij de echt beuken setup...
trillen aleen steeds die inbus boutjes er uit (waarmee je dus die vario moet afstellen)
maar gewoon voor een mild setupje waaren het wel leuke dingen en vrij makelijk aftestellen zij hij.
 
ik rij met een 50cc doppler ac op fhantom zijn wel goeie cilinders.
ga 90 digi met yasuni R en verder helemaal orgineel
 
Ik heb net een paar dagen zo'n Doppler S3R uitlaat. Hij zit erg netjes in elkaar, klinkt goed en is flink 'vermogend'.

Ik heb op mijn Runner een stuk of 12 uitlaten gehad, en deze is toch zeker wel beter dan al die Giannelli boutzooi om maar eens wat te noemen. Hij ziet er niet alleen goed uit, hij doet het ook nog eens naar verwachting.
 
ik hoorde dat de doppler 70cc aardig potentieel zijn.. ik geloof dat er ooit een topic over geweest is met positieve ervaringen erin. moet je maar ff searchen..
 
Het enige wat ik ooit van doppler zou kopen is de krukas, omdat ik bijv. geen geld zou hebben voor een hebo.

De doppler cilinder is gewoon een athena/oude hebo, de vario is een tuimelsysteem wat klote is voor het extreme werk. Powerboxen doe ik niet aan en de uitlaat, tja geen ervaring mee, maar het zal vast wel beter zijn als de meeste gianelli en leovinci budgetzooi.
 
jah maar in principe zou je toch die inbusboutjes dan met vloeibare pakking vast kunnen zetten...??(zo zitten de boutjes (stnd.)van de remschijf voor van een aerox ook vast...)

gizmotreme: k had al 15 pagina's search gedaan, en daarin kwam één topic met doppler vario in voor...;)
 
op 50cc.nl heb k een foto gezien van een Doppler 70cc cilinderkit, hierop is wel een vlinderpoort te zien en 5 spoelpoorten... een 1 zuigerveer dragende zuiger, en geen losverbrandingskop...

niemand info over die cilinder verder? met welke cilinder is deze vergelijkbaar?
 
Er zit verschil in... Volgens mij is de cilinder iets hoger, en valt de verbrandingkamer een paar milimeter in de boring van de cilinder... Dit om onderling uitwisselen van onderdelen te voorkomen uiteraard :|
 
?? volgens mij nie hoor, dit is die nieuwe uitlaat die ook op Milaan was verschenen en volgens mij was die voor de 'gewone' scooters...
iemand info?
 
Ik heb nog geen week met dat ding gereden of had het al helemaal mee gehad, ding is kut.
De busjes die de tuimelaars op hun plek houden begonnen bij mij te smelten.
Volgens PU moest ik er maar een TP Carterkap bij nemen omdat mijn setup te hoogtoerig was :|

Yasuni r, std cil en carb.

Ding is ook nog eens veel te duur.

Gewoon hebo variootje nemen ofzo.
 
Back
Top