Doos castrol olie

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Weet iemand waar ik een doos castrol olie kan krijgen? Elke keer een flesje halen schiet voor mij niet zo op.
Misschien iemand ook weet die er korting op geeft?

Advertisement - register to remove this

wat voor castrol?

bij elke dealer die Castrol levert kan dit vast wel met een beetje korting.

waarom eigenlijk Castrol :?

is IMO veel te duur voor wat het is , en laat ook vrij veel kool achter vind ik.

is dit niet wat?

Deze olie is zeer goed namelijk en kost ook nog weinig :)

http://www.josdijkman.nl/shop/index.php?act=viewProd&productId=45

zelf gebruik ik ook wel Sunoco , ook zeer goeie olie voor weinig.

al met al zijn deze merken niks minder of zelfs beter dan Castrol ook nog..

wat voor castrol?

bij elke dealer die Castrol levert kan dit vast wel met een beetje korting.

waarom eigenlijk Castrol :?

is IMO veel te duur voor wat het is , en laat ook vrij veel kool achter vind ik.

is dit niet wat?

Deze olie is zeer goed namelijk en kost ook nog weinig :)

http://www.josdijkman.nl/shop/index.php?act=viewProd&productId=45

zelf gebruik ik ook wel Sunoco , ook zeer goeie olie voor weinig.

al met al zijn deze merken niks minder of zelfs beter dan Castrol ook nog..

Bedankt melf voor die link. Ik vind castrol eigenlijk niet zo slecht, het is wel idd wat duurder.
Denk dat ik idd die van jou eens ga proberen voor minder geld.

elf niet , Adin wel , die is redelijk.

de Silkolene die in de link staat heb ik een paar jaar ervaring mee , zeer goed voor normaal gebruik ,als je echt 1:30 ofzo gaat smeren zou ik dat niet gebruiken.

de Sunoco waar ik het over had heb ik zelf in competitie olie , kost een keer 12 euro oid per liter , dit smeert zeer goed en verbrandt zeer schoon , ik rijdt met 1:40 in mijn wedstrijdscooter , terwijl dat bij Castrol A747 betekent dat alles redelijk zwart is.

mijn buurjongen rijdt hier ook op met zijn Derbi SM met 70cc airsal , Yasuni SPR3 etc. tuned en dit op straat, bij 1:40 is het na een half jaar nog als nieuw bijna en zo goed als geen koolaanslag.

mijn vriendin heeft jarenlang met Sunoco gewone olie op straat gereden , dat was ook zeer goed.

Te duur?

Vraag mij af hoe jij kan bepalen hoe olie te duur kan zijn, erg zorgvuldig zal je het wel niet hebben getest ofwel? Het laat kool na en het rook veel...

Is de olie duurder zal de olie waarschijnlijk ook beter, die 1 of 2 euro op een litertje zal ook wel niet veel maken.

Nofi verder ofzo :*

ik heb verschillende mensen gehad die op gewone Castrol reden , allen vrij vet en zwart altijd , na een tijdje andere olie gebruiken was dat niet meer zo..

en met castrol 747 heb ik het altijd gehad met 1:40 , en gebruik ik wat anders heb ik het niet...

en dat is niet van 1 dagje testen hoor..

wat je gebruikt moet je zelf weten , maar waarom zou je meer uitgeven voor iets dat iig zeker weten niks beter is?

castrol ruikt lekker, verder ook alles mee gezegt.

heb nu zelf 1 flesje shell olie staan van het yamaha classic racing team.

ruikt lekker :love:
rookt niet heel erg
en is heel erg schoon.

jammer genoeg niet te koop voor particulieren

Avia full synthetic nogwat, heb ik 2 dozen van gehad.

Echt super spul! Mijn vader werkt bij Avia nederland dus ik kon het voor een prikkie krijgen:P
Haha maar ik heb het aan meerdere mensen gegeven en die vonden het ook echt perfect spul:)

goede olie idd heb hem zelf ook want castrol 747 (rs)is hier 18 euro :S en @ melf heb jij ervaring met olie van het merk elf en met die van adin allebij vol syntheeth?

Ik heb die van Adin van easyparts hier ook gehad, vind het top olie voor dat beetje geld...
Slechtste wat ik gehad heb is het huismerk van de halfords..

http://www.cycleshopheerlen.nl/index.php

bij bovendstaande scooter shop krijg je ook castrol olie.
de castrol power rs.
prijs : 8,95 euro voor 1 liter.
en voor 2 flessen van 1 liter : 16,- euro.

geef ze eens een belletje.
verzenden kunnen we ook wel denk ik zo.

Ik woon in Nuth, dus zou het praktisch kunnen halen. Maar zoals melf al zegt het is nogal duur. En zeker voor 2 flessen.

elf niet , Adin wel , die is redelijk.

de Silkolene die in de link staat heb ik een paar jaar ervaring mee , zeer goed voor normaal gebruik ,als je echt 1:30 ofzo gaat smeren zou ik dat niet gebruiken.

de Sunoco waar ik het over had heb ik zelf in competitie olie , kost een keer 12 euro oid per liter , dit smeert zeer goed en verbrandt zeer schoon , ik rijdt met 1:40 in mijn wedstrijdscooter , terwijl dat bij Castrol A747 betekent dat alles redelijk zwart is.

mijn buurjongen rijdt hier ook op met zijn Derbi SM met 70cc airsal , Yasuni SPR3 etc. tuned en dit op straat, bij 1:40 is het na een half jaar nog als nieuw bijna en zo goed als geen koolaanslag.

mijn vriendin heeft jarenlang met Sunoco gewone olie op straat gereden , dat was ook zeer goed.

Silkolene ook goed als je opgefokt rijd?

Wij gebruiken tegenwoordig Eurol olie, erg over te spreken.

Bij koude start iets rookontwikkeling, als de motor op temperatuur is is het nagenoeg rookarm.

Eurol heb ik vroeger ook mee gereden , ook zeer goed spul , zowel de gewone scooter/brommer olie als de SR2000 die nu niet meer bestaat overigens. en niet al te duur toen.

Silkolene wil heel goed met std snelle scooters , motul ook btw.

ook met een simpele 70cc setup zoals met gietijzer cilinders wel , echter met wat serieuzere setups zou ik wat beter gebruiken.

nou bij mij komt er goede olie in.
die eurol en andere onbekende merken vertrouw ik niet zo.
dus dat doen we maar niet dus.

die castrol olie gebruik ik al jaren in mijn kart en zonder problemen.
ga er dus dan ook geen aldi olie in gooien.
nog in de kart en nog in mijn scooter.

Back