Domme vraag??!!

Status
Not open for further replies.

scarface275

Well-Known Member
Heey,,

Mischien is dit een domme vraag (:P) maar ik stel hem toch.

veel mensen hier adviseren andere die meer trekkracht willen een 70 cc omdat een 50 cc niet veel meer effect zou hebben dan een standaard 50 cc

maar wat zou je het beste kunnen doen om de top van een 70 cc omlaag te halen?? (rond de 85 kmph bv.)

zelf zat ik te denken om misschien weer met een vario ring te gaan rijden maar dan zal de snelheid wel heel ver omlaag gaan..
( klinkt ook een beetje raar: 70cc + vario:P)

wat denken jullie?
 
Advertisement - register to remove this

ik rijd nog geen 70 cc maar ik zou dit graag willen, omdat ik wat meer trekkracht wil. maar omdat ik er mee naar school rijd, heb ik liever dat de top niet hoger ligt dan ong. 85 (ivm politie controle)

Nu heb ik een metrakit uitlaat, maar hier in de buurt is nu een 70 cc te koop met een yasuni c 16
 
nee niet echt :)
als het een racing is heeft hij een vlinderpoort...
deze type cilinders draaien meer toeren dan de broertjes met de ovale poort (de sport versie)
 
pfff kansloos weer, niet?

je gaat volgens 'DE' berekening (de enige goeie die er bestaat) met die 70cc en de C16 ga je 104,454738é³³³²² km/u gaan...

onmogelijk te zeggen dus.

je stelde je vraag, en je antwoord is hierop al gegeven btw, namelijk laagtoerige 70cc + originele uitlaat.

Doe anders ff de moeite en zoek op DR70 ff in de search...
 
pfff kansloos weer, niet?

je gaat volgens 'DE' berekening (de enige goeie die er bestaat) met die 70cc en de C16 ga je 104,454738é³³³²² km/u gaan...

onmogelijk te zeggen dus.

je stelde je vraag, en je antwoord is hierop al gegeven btw, namelijk laagtoerige 70cc + originele uitlaat.

Doe anders ff de moeite en zoek op DR70 ff in de search...

Hoezo kansloos,, personen met deze setup kunnen my wel ong. melden wat de snelheid hiervan is, ik vraag ook niet de exacte snelheid.

Moeite heb ik ook al gedaan, maar ik zag deze cilinder (athena) op marktplaats staan en dat was dichtbij in de buurt, omdat ik hier niet alles van wist heb ik het gevraagd.

dat ik het beste een dr70 kan nemen snap ik ook wel,, (maar dat is myn vraag ook helemaal niet.) ik wilde vragen of het mogelyk was om een 70 cc cilinder minder hard te laten rijden.. Niet welke cilinder ik het beste kan kopen om meer koppel en een mindere hoge top te krijgen.

(goed lezen helpt ook :))
 
nou de mogelijkheden worden toch gegeve :)

- ze zijn er bijna niet..

en wil je dat toch doen ben eigenwijs bezig :)
omdat je een snelle cilinder koopt en deze niet benut en daarnaast veel andere onderdelen onnodig belast en dus meer slijtage krijgt..

kun je beter iets anders kopen wat wel goed rijd :) toch ?
of zie ik dat verkeerd?
 
nou de mogelijkheden worden toch gegeve :)

- ze zijn er bijna niet..

en wil je dat toch doen ben eigenwijs bezig :)
omdat je een snelle cilinder koopt en deze niet benut en daarnaast veel andere onderdelen onnodig belast en dus meer slijtage krijgt..

kun je beter iets anders kopen wat wel goed rijd :) toch ?
of zie ik dat verkeerd?

Ja dat klopt,, daarom koop ik het ook niet.
maar dat was ook myn vraag! :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top