domme vraag

bertusjan

New Member
ik ben dus een peugeot zenith aan het opknappen voor mijn schoondochter en is al behoorlijk uit elkaar om alles goed schoon te maken etc en startmotor en bendix vervangen nu de domme vraag de verlichting doet het niet als hij op contact staat wel remlicht en knipper licht moet de scooter misschien eerst lopen voordat licht het doet of zou dat ook al moeten alleen op contact ? sorry maar voor ik de hele kabelboom naloop en nog meer lostrek denk vraag even heb ook niet echt goed schema
vandaar :)
hoor graag van de experst ;-) ik merk dat ik ouwe man word :)

gr bertusjan
 
Advertisement - register to remove this

Het is een oude 2 takt scooter uit 1996/97.
Een aantal gebruikers werkt met 12V, vanaf de accu.
Knipperlicht, claxon, startmotor, mengolie-indicator, brandstof nivo in tank en remlicht werken als het contactslot is ingeschakeld. Verlichting voor & achter werken alleen als de motor in werking is en de schakelaars op ''on'' staan.
 
Last edited:
helemaal duidelijk fijn zo een forum :) ik wacht tot startmotor bendix binnen is dat weer in elkaar en eerst maar eens laten lopen en verder kijken pff pak van m'n hart geloof ook dat hij zo een 20 jaar oud is was van haar overleden broer dus sentimentele waarde en ze wou er weer op rijden
heren bedankt ! zal eens een foto erbij doen
gr bertusjan
 
Back
Top