Domme vraag !! past kickstarter op speedfight 2 ????

Advertisement - register to remove this

dat is niet normaal eigenlijk , je lost nu niet het probleem op..

het kan ook zijn dat je m gewoon niet goed gebruikt , je moet naast de scooter gaan staan en dan de kickstarter met je rechtervoet aantrappen , echter moet je een beetje achter de scooter staan alsware..

dat is een veel voorkomende fout die word gemaakt namelijk ,ook zorgt dit er ook vaak voor dat de kickstarter op den duur kapot gaat , ook al zet je er een andere kickstarter op..
 
dat is niet normaal eigenlijk , je lost nu niet het probleem op..

het kan ook zijn dat je m gewoon niet goed gebruikt , je moet naast de scooter gaan staan en dan de kickstarter met je rechtervoet aantrappen , echter moet je een beetje achter de scooter staan alsware..

dat is een veel voorkomende fout die word gemaakt namelijk ,ook zorgt dit er ook vaak voor dat de kickstarter op den duur kapot gaat , ook al zet je er een andere kickstarter op..

ja ik snap je wel maar ik denk niet dat je mij begrijpt...
want als ik er een normale op doe staat ie al beneden voordat ie em pakt,,,,

kijk ..
Het rondsel in de carterkap draait als ik ga kicken... en die draait naar een tandwiel toe.. zodat de motor aangaat ofzow :P
maar hij moet zo ver draaien(voordat ie eris) daardoor moet ik eerst 20CM naar beneden kicken.. voordat ie em pakt..
en als ik een grote kickpedaal heb .. heb ik nu ook :P...
dan gaat hewt makkelijler (kan ik hoger zetten)(schuiner).. ik heb al geprobeerd een ringetje voor de kickstart rondsel te doen.. zodat de afstand minder word naar de tandwiel .. en dat helpt wel maar ... toen kon ik niet rijden want dat maakte een dikke pokke herrie..

snapie ?
 
dat snap ik , alleen zal deze dan ook niet passen.

normaal gesproken moet dit op te lossen zijn met het std spul , het is immers zo gemaakt dat het wil ,en mijn ervaring met SF2 is dat dat ook wel wil.

daarom zeg ik ook dat het KAN zijn dat je anders moet kicken..
 
mm..
ik heb gisteren zo'n veer opgehaalt en een ringetje want die had ik er nooit tussen ...
maar hoe werkt zo'n veer? ik heb allles gemonteerd maar nu werkt ie nog niet want die veer blijgt niet haaken zeg maar....

en dat met die lange kikpedaal werkt wel want ik heb er nu zefl ook 1 maar die begint een beetje lelijkte worden (roest-beschadigingen)
daarom wou ik een nieuwe kopen alleen dan in et croom...
 
Ik zou eens kijken of je niet het verkeerde ronsel erin hebt zitten peugeot heeft namelijk 2 types en als je er een verkeerde in hebt zitten trap ie vet kut aan blijft ie meestal ook hangen waardoor ie idd vet lawaai maakt.
Ook is het niet verkeerd denk ik om het het plaatje met puntjes erop eens te vervangen.

Dus ik zou gewoon het aantrap gedeelte even vernieuwe kost iets van 10 a 15 euro en dan trap ie waarschijnlijk weer perfeckt aan.
Vind de kickpook die je op het oog hebt trouwens ook niks mis mee zoiets trapt tenmiste lekker aan ipv z,on nep aluminium ding waar bij nat weer je er alleen maar af slipt.
 
Back
Top