DOHHHH..............

schnitzel

Well-Known Member
Ik ben al een paar keer te hard over een drempel geknald, maar daarna rijdt mijn BWS niet meer of niet goed meer, hij zakt dan helemaal in zodra ik gas geef, ik heb het filter en caburateur al bekeken, maar er was niets te zien, weten jullie waar het aan kan liggen?????Hij rijdt daarna nog maar 40 ofzo, maar als mijn scooter een poosje stil staat doet hij het gewoon weer normaal.........Ik vindt het echt vaag...

------------------
Als je iemand voorbijvliegt ben ik het waarschijnlijk.......:(
 
Advertisement - register to remove this

hehe, check die sig
smile.gif
 
!!!!!WIENERSCHNITZEL!!!!!!!

biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif


------------------
Aprilia SR Rosso Fumi (ofzo)met binnenkort: MHR SPEED 70 cc getjoend (tjoener nog onbekend dusse wie haalt er de meeste pk's uit doe maar een aanbod :)), 25 mm Dellorto , RHQ Malossi krukas , Metrakit Pro Race uitlaat , Malossi Hyperreed membraan (aangepast), Malossi vertanding , Overrangeset Malossi , Aangepast carter , Hebo luchtfilter , en misschien een HPI onsteking (binnenrotor), dubbele radiateur, raceman banden.....enz enz klinkt leuk he?? :D :D
 
-Filteraansluiting los...
-Carb. los in spruitstuk...
-Sproeier eruit gevallen (niet dat ik uit ervaring spreek
wink.gif
)...
-Iets in het electrisch systeem losgetrild (lijkt me vrij onwaarschijnlijk, maar toch)...
-Luchtschroef eruit gevallen
smile.gif
...

Greetz.
 
wat ook kan is dat de benzine in het vlotterbakje heen-en-weer-geschud wordt en dat ie dan minder goed benzine aan kan zuigen. c.m.i.i.w
 
Originally posted by AEROX-GUY:
wat ook kan is dat de benzine in het vlotterbakje heen-en-weer-geschud wordt en dat ie dan minder goed benzine aan kan zuigen. c.m.i.i.w

HAhahahahahahahahaaaaaaaaaaaa
 
heb dat ook eens voorgehad, mijn luchtfulter was gewoon van de carb gevlogen, maar ik was toen wel vergeten die clip erop te zetten.
 
Back
Top