This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

dna start niet meer na andere uitlaat...

richardwassink

Well-Known Member
goedendag,

ik hwb wwn dna met nu een probleem,
ik reed gister naar school met standaart uitlaat.ging ik een uitlaat bij een vriend halen een hebo gara.Met pijn en moeite er onder gezet.
wil me scooter niet starten er zat sproeier 62 in was te klein dus een 72 gehaald en een 78,met allebij de sproeiers wil die niet starten.

me bougie vonkt gewoon.

dus ik snap er ff niks van..
alvast bedankt!x|

heb 50 cc standaart
hebo vario
de rest onbegrenst
 
opgelst uitlaat zat verstopt lol

zal dat goed lopen een hebo gara? hoe hard loopt dat ong en trekt die hard op?

9||6

230 8)
en hij trekt de stene uit de grond :W

nee joh..
dat is niet te zegge
als je hem goed afgesteld krijgt heeft hij als het goed is een goed toerenverloop en daarmee dus een goed koppel en trekt dus vloeiend op..
hoe hard die rijd is moeilijk te zegge
 
hij rijd tot de 20 nu stotterend zit sproeier 72 in daarna tekt hij aardig door en rond de 60 verzuipt die.klinkt als vast loper .

is dat te weinig benzine of juist te veel?

ik weet trouwens niet zeker of het een gara is hij ziet er als een gara uit maar de beugel van de demper zit rechts..
 
de kleur is goed koffie bruin maar bij het optrekken stottert die best erg ..
komt dat door verkeerde afstelling? druk veer trek veren en rollen?

en wat adviseren jullie voor mijn setup kleur merk drukveer trekveren kleur merk en rollen ?rollen is moeilijk te zeggen dat weet ik maar de druk en trek veer?
 
me gas klip staat standaart zo ver ik weet ik zal morgen even kijken
of nu ff brb bauwlamp staat toch klaar ik laat het zo weten als het gewerkt heeft

greetz maar iemand trekverend rukveer op 50 cc hebo gara oude type 70 cc?