DNA GP start niet meer.

manyalbron

Well-Known Member
Ik heb pas een DNA GP Experience van iemand over gekocht en toen ik vandaag over een drempel reed vielen de toeren weg en viel de motor uit.
Ik heb em daarna een paar keer geprobeerd te kickstarten (electro is kapot) Maar ik kreeg em niet op gang, toen ik thuis kwam heb ik de bougie er uit gehaald en droog gemaakt, toen geprobeerd of hij wilde vonken en volgens mij deed hij dat niet. maar ik heb geen idee wat ik nu moet doen. ligt dit wel aan de bougie?

763855548_5_A1Nt.jpeg
 
Advertisement - register to remove this

je bougie was dus nat, dan heb je cker nog flink gas gegeven :P als je startmotor het ook niet doet miss is het wel je electa boom zekering eruit gevallen kan je naar kijken als je het weet te vinden
 
Pas als je weet of die wel of niet vonkt kan je verder kijken. Je hebt niet gewoon de benzine op? KIJK IN DE TANK voor de zekerheid. En je olie peil hoe is dat (ook daar, ZIEN is weten, niet op je metertjes vertrouwen in zon geval)?
 
Pas als je weet of die wel of niet vonkt kan je verder kijken. Je hebt niet gewoon de benzine op? KIJK IN DE TANK voor de zekerheid. En je olie peil hoe is dat (ook daar, ZIEN is weten, niet op je metertjes vertrouwen in zon geval)?
ja ik vertrouw wel op die metertjes :P maar ik zal tog maar kijken, t kan best..
 
Hij stopte ermee op het moment dat jij over een hobbel reed, je zou dan dus zeggen dat er ergens iets "losgeschoten" is. Voel voor de zekerheid even of je bougiedop nog wel goed op de bougiekabel gedraaid zit, en volg ook je bougiekabel even, wellicht dat hij los is geschoten vanuit de bobine.
 
Back
Top