DNA aan/uit/aan/uit

corrupt

Well-Known Member
ik heb uit het niets problemen met mn DNA gekregen.
Als ik hem start lukt het alleen als ik half gas geef en naar voor-achter blijf schudden. zodra hij loopt en ik gas geef om weg te rijden schieten de toeren een seconde omhoog en gelijk daarna lijkt het alsof hij uitvalt. dit doet hij de hele tijd. mijn overbrenging is heel, ik heb mijn carb twee keer uit elkaar gehaald en mij bougiedop opnieuw aangesloten. er zit benzine en olie in. wie weet in godsnaam wat het probleem is???
 
Advertisement - register to remove this

ik heb overal gekeken of er valse lucht wordt aangezogen. heb mijn uitlaat extra goed vastgezet, hij loopt nu af en toe stationair. ik heb net ongeveer 50 gereden maar het duurt een uur om op te trekken als hij steeds zo hapert. voor dit gebeurde liep hij perfect en deze ellende onstond TIJDENS het rijden.
heb ook alle bedrading bij mijn teller losgemaakt omdat dat ook eens problemen heeft gegeven, maar dat hielp helemaal niet.
 
corrupt said:
ik heb uit het niets problemen met mn DNA gekregen.
Als ik hem start lukt het alleen als ik half gas geef en naar voor-achter blijf schudden. zodra hij loopt en ik gas geef om weg te rijden schieten de toeren een seconde omhoog en gelijk daarna lijkt het alsof hij uitvalt. dit doet hij de hele tijd. mijn overbrenging is heel, ik heb mijn carb twee keer uit elkaar gehaald en mij bougiedop opnieuw aangesloten. er zit benzine en olie in. wie weet in godsnaam wat het probleem is???


Je zegt dat je jou bougiedop al opnieuw hebt aangesloten...

Maar heb je ook al een nieuwe bougie getest.....
Waarschijnlijk kan dat ook een oplossing zijn ;)

Anders. waarschijnlijk valse lucht...
 
Back
Top