This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Diverse electronica (TV, Stereo, DVD speler)

Status
Not open for further replies.

Mark.N

Mark
Euj,

ivm overstap naar een multi-media-center heb ik hier nog wat spul over! Staat me hier in de weg, maak er graag iemand anders blij mee. Alles is (uiteraard) in zeer goede staat! Ben er altijd heel zuinig op geweest.

Een Pioneer stereo set. Bestaande uit een Tuner, Versterker, Cassettedek, een speciale CD speler (cd moet er op zn kop in voor meer stabiliteit, mooi systeem!) en 2 zeer nette boxen. Produceert een zeer mooi geluid, behoorlijk wat instel mogelijkheden. Incl afstandsbediening.

Prijs: 65Euro

Een Samsung TV. Nog geen 3 jaar oud.. Vlak beeldscherm van 55cm. Zeer mooie TV, goed scherp beeld, geen rare vervorming in het beeld, kleur vlekken oid. 2 stereo boxen ingebouwd, goed geluid! Uiteraard ook met Scart aansluiting ed.. Incl afstandsbediening.

Prijs: 80Euro

Een AFK DVD Speler. Ook een mooi apparaat! Zeer licht model. Enige nadeel wat hij heeft, af en toe trekt hij de DVD lade direct na opening weer dicht. Dit was voor mij absoluut niet storend, als je er rekening mee houd heb je er geen last van.. Incl doos, boekjes en afstandsbediening.

Prijs: 20Euro

Uiteraard wroden serieuze biedingen ook in overweging genomen! Dus voor een goed bod of meer info, ff een PM.

Mark

Last edited:
Status
Not open for further replies.