---==DITECH Opvoerkit==---

Status
Not open for further replies.

Vortex_NL

Well-Known Member
gameboygross.jpg

(heheh ff begrenser op 120 zettuh)

Weet nog steeds niemand.. waar je de softwaren en kabel kan krijgen
biggrin.gif

Advertisement - register to remove this

Kabeltje is zelf wel te maken. En ik heb gelezen dat er ook software te krijgen is alleen deze software overschrijft de gehele oude software dus heb je niet de goede er op gezet zal je scoot weinig doen.. als je dan niet aan de orgenele software kunt komen ja dan ben je de zak..

Mhh dan heb je altijd nog een dealer.. daar zeg je dan tegen.. vannuhh..
kben geraakt door de bliksuhm ofzo..

maaruh niemand weten waar je zoiets kan krijgen
smile.gif

btw waarom zou hij het overschrijven. met de software die er in zit kan je ook tunen kheb namelijk gelezen..dat er ook chip tuning aan te pas komt .. dus je past alleen wat aan denk ???

belachelijk.....achterlijke di-tech....als je hard wil gaan moet je er wat voor doen...zwarte handen krijgen enzo en niet met zo'n gare gameboy gaan zitten prutsen....

nog ff en je krijgt zeker ook nog cheats voor oneindig bezine enzo....
biggrin.gif

Je kunt kiezen tussen 'normal' en 'race'. Lijkt me duidelijk. Verder kun je er storingen mee uitlezen en het aantal draaiuren enz.

ja das leuk dat linken, kan je tegen elkaar racen!!!!
Maar ff serieus het is natuurlijk verrrekte handig zo'n gameboy op je ditech. aangezien er geen opvoerspul voor beschikbaar is, verveel je je de tering als je volgas erop rijdt met zo'n 80/85km/h. En kan je lekker met je gameboy spelen!
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Ik heb er een tijdje eens iets van gevraagd aan een dealer en die zei me dat er veel bijkomende cursussen waren van Apprillia en dat de software nogf moest aankomen, maar dat die alleen voor dealers zou zijn... En dan weet de politie natuurlijk ook dat een dealer je scooter opgevoerd heeft. En als uitkomt welke dealer is het byebye zaak voor hem....
Toch hier in België

Originally posted by hebo70:
belachelijk.....achterlijke di-tech....als je hard wil gaan moet je er wat voor doen...zwarte handen krijgen enzo en niet met zo'n gare gameboy gaan zitten prutsen....

nog ff en je krijgt zeker ook nog cheats voor oneindig bezine enzo....
biggrin.gif

hahahaha

Originally posted by Metal:
ja das leuk dat linken, kan je tegen elkaar racen!!!!
Maar ff serieus het is natuurlijk verrrekte handig zo'n gameboy op je ditech. aangezien er geen opvoerspul voor beschikbaar is, verveel je je de tering als je volgas erop rijdt met zo'n 80/85km/h. En kan je lekker met je gameboy spelen!
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

LOL hoe doe je dat replyen
smile.gif

FF wat anders, al die gastjes die denken dat ze ook nog vet hard gaan met die kut ditecht troep, worden vierkant voorbij geblazen, als zij hun gameboy hebben uitgeput (of hebben uitgespeeld) en 92 (zelf gemeten) op de teller gaan, gaan ze NET 65 digi!!! Megolen!

SvR

Status
Not open for further replies.
Back