Digitaal dashbord F-15 two tone

FireFoX

Well-Known Member
Heeft iemand hier verstand van dit dashbord? Ten eerste werkt het mode knopje niet meer...Maar na een tijdje viel het hele scherm weg en nu laat hij alleen nog maar het scherm zien dat je ziet als je moet instellen wat voor scooter het is (normaal alleen als je de zekering er even uit hebt gehaald) Dan druk je normaal gewoon op het mode knopje om te selecteren wat voor scooter je hebt maarja das ook een beetje lastig als dat knopje niet werkt.... Heeft iemand dit ook gehad of weet iemand wat het kan zijn? Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Nee ik heb geen garantie meer, kijk als ik hem naar de dealer breng kijkt hij waarschijnlijk niet eens of hij het kan maken maar dan zet hij er gewoon een nieuwe in dussuhhh $$$$$
 
nou schroef dat ding eens open bekijk het allemaal eens ff lekker en dan vind je vast wel waarom je mode knoppie het niet meer doet....en anders probeer je om hem in te stellen je mode knop op eeen andere manier contact te laten maken
 
Originally posted by hebo70:
nou schroef dat ding eens open bekijk het allemaal eens ff lekker en dan vind je vast wel waarom je mode knoppie het niet meer doet....en anders probeer je om hem in te stellen je mode knop op eeen andere manier contact te laten maken

Ik ben er op zich slecht in om een foutje te zien in een printplaat
wink.gif
, maar een los kabeltje zou misschien kunnen...

Greetz.
 
Back
Top