diefstal preventie?

Ik had ooit een gare Kadett GSI 16v. Motor opgeblazen (in de Maastunnel :O) en in de stad geparkeerd. Was hem helemaal zat en ging na een paar dagen kijken. Hadden ze gvd geprobeerd de MOTOR te jatten. Alles zat al los (inlaat, uitlaat), totdat ze erachter kwamen dat er een gat in het blok zat. Eerlijk gezegd moest ik er prima om lachen. Ding ging toch naar de sloop.
 
Ik had ooit een gare Kadett GSI 16v. Motor opgeblazen (in de Maastunnel :O) en in de stad geparkeerd. Was hem helemaal zat en ging na een paar dagen kijken. Hadden ze gvd geprobeerd de MOTOR te jatten. Alles zat al los (inlaat, uitlaat), totdat ze erachter kwamen dat er een gat in het blok zat. Eerlijk gezegd moest ik er prima om lachen. Ding ging toch naar de sloop.

LOL! dat is het toppunt..
Hier ook op het dorp, worden velgen (stalen velgen zelfs) onder auto's vandaan gejat..
Ben toch blij dat ik op eigen terrein achter het huis kan parkeren!
 
Oh ja, dat weet ik nog wel van die Kadett. Vrij gek.

Lennox, bij sommige restaurants staan ze natuurlijk te posten, omdat daar toch alleen maar 'zakenmensen' komen. Als ze die mensen zien vertrekken zonder iets dan ook, dan weten ze al genoeg.
 
In mijn auto is het standaart 1 grote tering bende van lege flesjes, papiertjes etc

En heb expres geen superdeluxe radio erin :)

Denk dat er alleen iemand inbreekt bij mij voor het statiegeld van alle flessen die erin liggen :P ook niet echt de moeite.
 
Mn auto is fabrieksaf voorzien van een alarm, ik heb geen afstandsbediening om mn deuren te openen wat naar mijn idee al scheelt.

+ er zit een startonderbreker op

EN thuis staat hij bijna altijd vooraan op de oprit. dus meenemen is daar niet echt mogelijk

Wie heeft je dat verteld:P. Std zit er alleen maar een startonderbreker op. Ik heb nog nooit van een alarm gehoord dat je zonder handzender aan en uit kan zetten:P. Ik zeg niet dat het niet kan, maar ik zou het wel even controleren;)

Testen jullie je alarmen wel eens. Je wilt niet weten hoe vaak ik mensen in de winkel krijg die hun alarm niet hebben gehoord. Vaak is het alarm dan niet functioneel meer, bijvoorbeeld claxon defect, interieursensor werkt niet etc, gebeurd erg vaak.

Ik heb er zelf een GT alarm in, bevalt me prima:)
 
Ik gebruik m nog wel is.. om m'n vriendin te laten schrikken.. of m per ongeluk op slot zetten terwijl ze nog in de auto zit (automatisme) Heuj.. dat geluid komt me bekend voor :P
 
er zit zelfs alarm op me corsa. Kwam pas laat thuis ( Rond 2en ) en had me raam stukje open staan omdat ik zat te roken in me auto. Ik dat hok op alarm gezet, gaat dat ding staan loeien:+ Heel de straat wakker:D
 
ik zet de mijne altijd voor op de stoep met de achterkant vrij wel tegen de muur zodat ze er iig via de achterkant niet in kunnen i.v.m. audio ook zit er een startonderbreker op en alarm. ook ga ik binne kort kijken voor een stuurlsot of zoiets...
 
Back
Top