This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Deze topic is alleen voor 18+ (en nee.. geen sex...)

Status
Not open for further replies.
Heb ik al is gezien.
Vroegen ons toen af of het wel echt was, en als je het frame per frame afspeelt zie je duidelijk een gat in haar kop komen... Is dus echt.
Vraag me soms af wie zo iets doet...
Denk dat dat van faces of death ofzo moet komen
 
ik heb lekker niet gekeken, anders kan ik vanacht niet slapen . Ik weet wel wat het is (heb ze welllis gezien). Vind het een beetje triest als je daar een kick van krijgt:|. Maarjah zal wel aan mij liggen

mzzl
 
Originally posted by FireFly
zielig dat je dit plaatst krijg je hier een kick van?
niet echt een goed voorbeeld voor dit forum

wow, firefly is weer terug (hmmz.. was leuke discussie laatste keer met jouw)
 
Originally posted by Atilla the Hun
ik heb een ergere over een unknown russian soldier, maar kan nergens uppen... als iemand me daarmee kan helpen

Rot op met die zieke zooi gast... (no offence verder)
 
die met die russische soldaat, dat zn keel word doorgesneden HAD ik ook, maar daar heb ik slecht van geslapen, zo ziek ben ik nou ook weer niet...
 
moet je bij kazaa of morpheus naar "executions" zoeken.
kom je echt ERGE ZIEKE dingen tegen, taliban executies, bijlen--> hoofden die eraf gehakt worden, en ut MEEST ZIEKE is dat filmpje van "russian soldier killing boy" (of zowiets)

ps. is allemaal best X-treem:r , ik ben ook niet aansprakelijk voor eventuele trauma's *D
 
Last edited:
ik zie een disneysite????
van die rus heb ik alwelus gezien, dies echt ziek.
ook van gasten die door de mab in een vleesmolen gegooid worden of als van die gasten in een vliegtuigturbine gezogen worden, ziek hoor
 
Status
Not open for further replies.