derbi senda drd racing vraag

the skullkid

Well-Known Member
Hallo,
Ik weet niet of ik dit in het juiste topic geplaatst heb maar dan verplaats het aub.
Ik heb 1 simpele vraag waar google met niet bij kan helpen.
Ik ben dus van plan om de derbi senda drd racing te kopen en ik hoor zo links en rechts dat deze traaaaaaag is?(std welteverstaan) klopt dit? dit wou ik weten.
 
Advertisement - register to remove this

Standaard is elke brommer/scooter ''traag'' want dan gaan ze maar 45-50 km/h. Haal je de begrenzers uit een derbi, gaat die zo'n 75, met andere uitlaat moet de 85-90 wel te halen zijn.
 
mja , dat hangt dus samen met de snelheid , als je begrensd rijdt word ie begensd op vermogen , wat dus wil zeggen dat je een groot gedeelte daar van mist en dus ook trekkracht.
 
en als ik dan de vertanding verander lees ik overal dat die hoogtoerig word.
ik wil niet dat die 80 loopt :p (veel controle hier in de buurt+belgie :) direct de zooi inleveren en 2000euro) daarom mooi 50-55 en snelle optrek.
 
Vermogen gaat gepaard met snelheid. Niet mogelijk dus wat jij wil, tenzij je natuurlijk met flink wat ovetoeren wilt rijden. Als je geen risico's wilt nemen dat je een boete krijgt of iets in die richting, moet je gewoon lekker origineel blijven rijden.
 
Sproeiers kun je op internet bestellen (setjes), of bij je lokale brommerboer halen. Hier kosten ze € 2,50 per stuk. Zal bij jou niet veel goedkoper of duurder zijn.
 
Back
Top