Derbi Gpr Nude

Overdrive

Well-Known Member
Ik moet de cilinder van mijn derbi demonteren.
Maar ik zou niet weten hoe dit te doen.
Want ik heb geen zin om opnieuw al de kappen + tank + luchtfilter en het halve frame te demonteren.
Is er hier iemand die een andere manier weet?

Het is een nude dus hetzelfde als alle nieuwe gpr racing's en aprillia rs'en

Iemand die me hiermee kan helpen?

Alvast bedankt.
Grtz Oli
 
Advertisement - register to remove this

Je wil dus een cilinder erop zetten, zonder je kappen eraf te halen?:p

Regel nr 1 als je aan scooters werkt: Zorg eerst dat je een fatsoenlijke werkomgeving hebt en overal fatsoenlijk aankomt..

Liever ff wat extra werk erin steken om die kappen eraf te halen dan dat je straks alleen maar zit te kloten met alles wat in de weg zit..
 
idd , ruimte maken, er zal vast wel een kapje links en rechts af moeten.

verder kan het zijn dat de cilinder er net niet af wil , wat je dan kunt doen is als de kop eraf is de tapeinden eruit draaien,
 
Ik vind het nie erg om dingen te demonteren.
Maar alsik eerst alles moet demonteren om er goed aan te kunnen moet ik heel de brommer uit elkaar halen voor ik eraan kan.
Dan ben ik een hele week bezig om gwn een cilinder te vervagen.

En thx melf met jou reactie bennik teminste iets dit ga ik dan ook probere.
Met meneer regel nr1 zijn reactie hebk egt nix aan.
Maar hoe kannik dat het beste doen een dopmoer opdraaien fzo en dan losmaken?



Gpr is egt niet slim gemaakt vindik maja
 
je kunt een brommer in een halve dag uit elkaar draaien als je een beejte handig bent,en dan bedoel ik ook ALLES los in onderdelen...

ik ben soms 2 a 3 dagen bezig met een auto te maken , full-time dus , een brommertje valt dan wel mee ;)

en vooral een Nude , kun je zo even een paar zijkapjes af schroeven denk ik.
 
Back
Top