derbi atlantis a klasse 60km/h

araagrim

iamme
hallo, ik heb een derbi atlantis ac
met eronder een tecnigas next R uitlaat hij rijd nu wel lekker 60 en trekt vanaf 20 heel goed op, maar als ik vanaf stilstand gas geef trekt hij egt heel traag op, ik maak best wl veel toeren dus misschien kan ik best gewoon trekveertjes maar ik wou eens na vragen. laat me maar weten wat jullie denken

mvg

sander
 
Advertisement - register to remove this

Als je geen helm ophoeft, wat zo is bij een 25km/h scootertje is het een 'snor'.
En nee, slappere trekveertjes zorgen er alleen voor dat hij bij een lager toerental aangrijpt, dus minder toeren.

Maar na even wakker te zijn geworden zie ik dat hij traag wegtrekt, en bij de 20 weg schiet, dan zou je volgens de regeltjes juist strakkere trekveertjes moeten hebben. :)
 
België moet idd altijd helm op, dus ik zie geen reden om deze jonguh niet te helpen!

Als ie veel toeren maakt maar niet goed optrekt, zou je iets strakkere trekveren kunnen proberen!
 
Oh, dan zie ik geen reden om hem niet te helpen idd. Gaat puur om de veiligheid dat wij normaliter geen 'snortuners' helpen, niemand wil op zijn geweten hebben dat diegene zijn hoofd als een watermeloen open barst zodra diegene een ongeluk krijgt. (Want dat gebeurd zonder helm!)

Dus strakkere trekveren inderdaad :)
 
hehe geen zorgen ik draag altijd een helm (in autos is het niet verplicht maar elk open voortuig zoals motos of trikes enzo wel merci ik ga dus eens straffere veren halen weet je welke ik dan nodig heb? of is het universeel
 
Back
Top