This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Derbi 80cc uitlaat

Fur!ous

Project spf2 Fur!ous
Om te beginnen prettige kerst iedereen en een gelukkig nieuwjaar toegewenst.

Ik ben op zoek, namens een vriend van mij, naar een 80cc uitlaat voor op derbi.
Er zit een polini 80cc op en op dit moment een ninja lowbow.
Verdere setup word nog aangepast.

De jollymoto 80cc uitlaat ziet er niet slecht uit, maar zijn er hier mensen met ervaring?
Of andere ideeën.

grtz

mja ,je beschrijft het nu een beetje vreemd , je zegt 80cc , maar imo gaat het meer om de uitwerking die de cilinder geeft , dus vooral om de poorttiming , en dus laagtoerig hoogtoerig , daartussenin etc.

dus hoe het vermogen zal worden afgegeven , en niet omdat het 80cc is.

ik zou kiezen voor de gewone uitlaatjes als je een goedlopende setup wilt met leuke trekkracht ,wil je hoger in toeren zitten kom je op uitlaten zoals Jollymoto , MHR , Evo e.d.

voor de betrouwbaarheid en een leuk koppel onderin kun je denken aan simpele uitlaten zoals Metrakit , Yasuni SPR3 , yasuni Cross , etc.

ligt er ook aan wat voor derbi het is natuurlijk

jah, sorry.
Het gaat hier over een derbi senda sm DRD ik denk van 2002.
de bedoeling is om het beetje gelijk te houden. Dus een leuke trekkracht maar toch een goede top. Als alles goed gaat zou hij graag op het circuit rijden.

jah, sorry.
Het gaat hier over een derbi senda sm DRD ik denk van 2002.
de bedoeling is om het beetje gelijk te houden. Dus een leuke trekkracht maar toch een goede top. Als alles goed gaat zou hij graag op het circuit rijden.

wat bedoel je met op het circuit rijden?

in zijn vrije tijd op een circuit gaan racen. Niet in competitie verband maar zuiver uit hobby. Maar dit wil niet zeggen dat de brommer niet snel moet gaan...

De polini for race is ook getest maar veel te zwak bevonden. daarom werd de ninja lowbow getest en deze ging al een behoorlijk stuk beter, maar als het mogelijk is mag hij nog beter gaan...

Er zit een polini koppeling op, polini membraam, op dit moment 21mm mikuni.
Maar er komt een 28mm op.
Het is de bedoeling dat we een goede uitlaat vinden zonder dat we ze zelf moeten testen.
Of toch zo min mogelijk, een goede schakeluitlaat is namelijk niet goedkoop.

ja ik denk toch dat het een mikuni is.
Welja we willen gewoon een uitlaat vinden die goed presteerd op die 80cc cilinder.
En goed presteren in de zin van goed optrekken met een leuke top. Het gaat hier niet om een sprintbeest maar een sm om wat mee te racen op circuit.

daarom hoef je niet een uitlaat te kopen die extreem is oid

gewoon een leuk uitlaatje kun je veel mee doen @ circuit , het belangrijkste is om er goed mee te kunnen rijden , dus dat ie goed oppakt zonder dat je teveel moet ouwehoeren om toeren te maken.

mikuni maakt over het algemeen alleen maar 20m zodoende , er zijn echter mensen die het graag zien als een 21 , zodoende komt er vaak zoiets in de wereld.