This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Denk 'r nog ff overna...

Wie had laatst Top Gear (BBC) gezien. Daar hadden ze een kitcar staan van een Ferrari 355 en die was dus niet misvormd ofzo, maar echt als TWEE DRUPPELS WATER. Gewoon niet van echt te onderscheiden.
 
Ik vind het ook wel knap enzo, maar ik vind het idee van een replica nou eenmaal een beetje kansloos . Beter bouw je dan een mooi apart model ofzo...
 
alleen die achter kant vind ik minder net een ford puma. en inderdaad met een v8 onder de motorkap achter trommel 2 sick
 
Originally posted by Folkert@MinaRally
Wie had laatst Top Gear (BBC) gezien. Daar hadden ze een kitcar staan van een Ferrari 355 en die was dus niet misvormd ofzo, maar echt als TWEE DRUPPELS WATER. Gewoon niet van echt te onderscheiden.
Wanneer is dit 'r op?
 
Dat was afgelopen zondag op BBC2.. Die leek inderdaad echt, ik dacht ook dat is een echte ferrari...

Hier in de buurt in Zelzate zit er ook zo'n soort garage die Mercedes ombouwt, van oud model naar nieuw model!
Alleen het interieur laten ze hetzelfde volgens mij..
Ik had ook geHOORD dat ze daar ook zo'n SLR hadden staan, of het waar is...
Mijn pa wilde daar een keer gaan kijken dus dan zal ik eens meegaan en kijken of ze dat ook echt hebben een nagemaakte SLR.
Site hebben ze ook: http://www.vhtuning.be/
Maar daar staat die slr niet op, dus ja...
 


Met "Ja Hoor, nog even...." doel ik dus niet op dat het niet kan. (waarom denk je dat?)

Ik vond het meer zo van: ja tuurlijk, welke dwazen gaan nou weer zoiets doen (tijd, geld, etc.)
 
Originally posted by Folkert@MinaRally
Wie had laatst Top Gear (BBC) gezien. Daar hadden ze een kitcar staan van een Ferrari 355 en die was dus niet misvormd ofzo, maar echt als TWEE DRUPPELS WATER. Gewoon niet van echt te onderscheiden.

offtopic: is top gear weer op bbc of nog steeds op bbc world (wat we hier niet kennen )