Denk 'r nog ff overna...

Advertisement - register to remove this

Originally posted by Sonic_Tuning
volgens mij is het nep. En anders heeft die wagen wat die nu gemaakt heeft meer gekost dan die versie in de winkel :)

ik denk dat dat wel meevalt. als je eigenaar bent van een sloop dan heb je heel vele sloopt autos dan hoef je eigenlijk alleen maar de bekleding te kopen en te spuiten het kost natuurlijk wel wat maar ik denk niet zo veel als een neiuwe
 
Ik weet het ook niet... Lijkt me niet dat je die carosserie "ff" zelf uitklopt :?. Maar die afwerking vooral bij de motor, lijkt me ook niet helemaal en fabrique. Maar om zoiets nou zelf te maken 8P.
 
Originally posted by tazmanian_devil
ik denk dat dat wel meevalt. als je eigenaar bent van een sloop dan heb je heel vele sloopt autos dan hoef je eigenlijk alleen maar de bekleding te kopen en te spuiten

Lijkt me niet dat daar zoveel SLR's liggen heh :|
 
Originally posted by |Roy|
Ik weet het ook niet... Lijkt me niet dat je die carosserie "ff" zelf uitklopt :?. Maar die afwerking vooral bij de motor, lijkt me ook niet helemaal en fabrique. Maar om zoiets nou zelf te maken 8P.

Ik dacht dat koetswerk van polyster is gemaakt?
 
Originally posted by Folkert@MinaRally
HAHAHAHAHA

Ja hoor nog effe.....


Als je ff dat topic daar doorleest lees je dat het KIT car "Replica" is. Dus ook zelf gemaakt jah. Dat auto'tje heeft al in een aantal bladen in duitsland gestaan. Verder staat er ook nog dat ie ongeveer 75.000 Euro eraan heeft besteed. Mede omdat het werk in Polen van goede kwaliteit en niet duur is.
 
Tis een kitcar. Kun je waarschijnlijk zo kopen (de carrosserie dan..)

Waarom zou dit btw niet kunnen? :|
 
Originally posted by Arne
Tis een kitcar. Kun je waarschijnlijk zo kopen (de carrosserie dan..)

Waarom zou dit btw niet kunnen? :|

Ja dat bedoel ik. Die carosserie maak je niet ff zo in je schuurtje. Het is ook wel echt... Want wie gaat nou ook een echte SLR zo toetakelen heh :). Hulde voor dat interieur btw 9||6
 
Back
Top