Denk je dat je eindelijk een kamer hebt in Groningen, gaat ie weer niet door wss.....

GiGi

Keep the faith alive
Ik moet dit ff kwijt.

Ik was dus op zoek naar een kamer in Groningen. Had dus een kamer in een flat gevonden in Vinkhuizen. Ik denk mooi, eindelijk van die tiefus busreis elke dag af.
Krijg ik net een telefoontje van die kerel waarvan k de kamer overneem, dat waarschijnlijk niet doorgaat.
Zat dus zo. Hij zat in zo'n flatje met 3 personen. Hij betaalde zijn huur door alles op een gezamelijke rekening te storten zodat t daar vanaf kon worden geschreven. Maar nu vertelde hij me net dat als er mensen uit die flat gaan er dus automatisch andere mensen in aanmerking komen voor die woonruimte d.m.v een wachtlijst bij de Woningestichting (ofzoiets) En je kan pas op die lijst als iemand jouw er opzet als diegene uit zn kamer vertekt. Maar nou word t nog gekker, die kerel waarvan ik dus de kamer overneem bleek ook helemaal niet ingeschreven te zijn en dus mogelijk word uitgezet. Nu hebben ze een spoed oproep gedaan bij die woningstichting zodat hij dus misschien wel die nieuwe kamer krijgt en hij mij dus weer kan opgeven voor die lijst.

Zo dit moest ik ff kwijt.

Owhja als er mensen zijn die weten wat ik hier tegen kan doen (zal vast niet veel wezen maja) zeg t dan ff.

Hoerezooi

Laterzz
 
Advertisement - register to remove this

Mja, in Groningen kan je weinig doen. 1 tip: schrijf je in bij Woonservice centrum (zit in Kreupelstraat, naast gemeentehuis). Dan heb je wel lange wachttijd, maar als je dan eenmaal in Groningen zit en daar ingeschreven blijft heb je over paar jaar wel relaxte woning.

Ik had gewoon mazzel dat mn zus daar al 10 jaar ingeschreven stond... Heb nu vet appartement samen met een vriend van me, echt chill :)

Naja, het is gewoon moeilijk om in Grunn iets te krijgen, veel suc6, uiteindelijk moet het lukken. Wat ook helpt: Zelf advertenties plaatsen dat je iets zoekt... Klasgenoot van me is zo wel aan kamer gekomen.
 
Maar over 5 jaar heb ik geen kamer meer nodig in Grunn, dan benik alst goed is afgestudeerd. Dus dat heeft geen zin.
Kamernet.nl vind ik dan nog wel beter, maar dan reageer ik ook alleen op dingen waarbij je gewoon moet bellen, dan weet je direct waar je aan toe bent.
Baal dr gewoon flink van, heb over een week tentamens en dan is kamer wel ff handig.
Maja, komt wel goed.
 
Tjah zo gaat dat nou eenmaal met kamers zoeken...
Ik had me geeneens ingeschreven bij Stadswonen in R'dam, had geen zin om daarop te w8en. Nu een kamer bij particuliere huisbaas...
 
Mja zo gaat dat he.
Een kennis van me verhuurt kamers, als er 1tje uitgaat staan er de volgende dag 10 man te dringen om een kamer, echt een gekkenhuis. Kennis is wel blij:p
 
Ik sprak je net al op MSN maar dit is echt baggerzooi, leuk als je eigenlijk alles al zo'n beetje geregeld had!!! Echt minderz...

Weer druk zoeken dus :( Ik zal me ogen openhouden voor 'n kamer iig.
 
Ik heb voor mn kamer in tilburg een advertentie gezet in zo een plaatselijk blaadje daar, simpel berichtje, student zoekt kamer enz. Werd ik opgebeld dat een gast kamer vrij had, 20 m2, badkamer met ligbad :W Die kamer heb ik nu dus.
 
Originally posted by x8racer
Ik heb voor mn kamer in tilburg een advertentie gezet in zo een plaatselijk blaadje daar, simpel berichtje, student zoekt kamer enz. Werd ik opgebeld dat een gast kamer vrij had, 20 m2, badkamer met ligbad :W Die kamer heb ik nu dus.

betaal je je eigen daar niet scheel aan dan?

Maaruhm, op zich wel klote, GiGi, en zo als je het nu uitlegt kan je er dus niks aan doen.
 
Originally posted by Guillaume
betaal je je eigen daar niet scheel aan dan?

Maaruhm, op zich wel klote, GiGi, en zo als je het nu uitlegt kan je er dus niks aan doen.
Valt opzich nog mee, 230 euro. Alleen is wel een beetje veel geld als je nagaat hoe vaak ik daar ben. Deze week toen woensdagmiddag om precies te zijn :rolleyes:
 
Ik betaal voor woonkamer + keuken van 31m² en 2 slaapkamers van 12m² samen met een vriend van me 300 per maand kaal.. das dus 150 p.p. :W
 
Kunne we hier niet gewoon een thread openen waarin mensen kunnen melden als er ergens een kamer vrijkomt ;) Net zoiets als kamernet.nl, hehe. Zou wel makkelijk wezen, maar denk niet dat hier veel mensen zijn die op kamers zitten. Of toch............
 
Back
Top