demper los

dj

Well-Known Member
hey ik haalde me demper van me polini corza uitlaat af om te kijken of het nou echt een 70cc uitlaat was ja dus.
maar nu dat zilvere ding waar me demper op geschroefd moet worden is los geraakt hoe kan ik dit het beste vast maken dus met lijm ofzo of iets anders.
ik post effe een foto van dat dempertje en dat zilvere ding waar die op zit geschroefd
marm_star.jpg
 
Advertisement - register to remove this

het meest logische lijkt mij lassen, lijm smelt gelijk weg door de hitte

heb jij eigenlijk nog steeds een kymco of heb je een andere??

[This message has been edited by argentino (edited 27 March 2001).]
 
het zat vast met een soort lijm. hoe het los geraakt is, ik haalde me demper er af en toen raakte dat plaatje op me tailpijpje waar je demper op geschroefd word ook los.
kan ik het niet vastmaken met vloeibarepakking.
mzls jer
 
misschien een stomme vraag hoor, maar welke uitlaat is dat op die foto??? heb ik nog niet eerder gezien, ik neem aan dat het een polini is...zo ja, waarom zie ik dan laspunten op het expansie gedeelte???? zitten er soms schotten in ofzo?
vind hen zwaar lelijk trouwens
smile.gif
 
scootracer ik heb die uitlaat niet hoor maar zo zit me demper wel gemonteerd.
wacht ik post wel een plaatje van me polini corza oke.
m22_h.jpg
en dan is die demper niet recht maar die loopt onderlangs en dat is me uitlaat
mzzl jer
 
Originally posted by jer:
het zat vast met een soort lijm. hoe het los geraakt is, ik haalde me demper er af en toen raakte dat plaatje op me tailpijpje waar je demper op geschroefd word ook los.
kan ik het niet vastmaken met vloeibarepakking.
mzls jer

Gewoon een slangenklem er omheen, niet de mooiste, maar wel de effectiefste oplossing...

Greetz.
 
Back
Top