heey allen,!
men originele koppeling is ver op... zo lijkt het toch (beentjes bijna compleet weg )
men setup:
yasuni r
P1 vario
dellorto 17,5
malossie v)snaar
afstelling
gele drukveer
4.4 rolllen
rode trekveren (originele koppeling)
maar lijkt of ik hier niet mee voooruit kom.. denk max 70KM/U
optrekken ook niet.. toeren genoeg maar weinig acceleratie vooral van stilstand zou die meer moete accelereren
heeft wel constant toerental tot top...
kan dit aan koppeling liggen?
heb delta clutch liggen splinternieuw
maar met de originele witte trekveren die bij de delta clutch waren, en deze op de strakste stand... pakt ie precies van in begin ...
en trekt daarmee langs geen kanten meer op
kan ik nog iets anders afstellen aan de delta clutch ???
heb al verhalen gehoord over gewichtjes enz... maar zie nergens iets van gewichtjes :s
is toch raar witte trekveren bij delta clutch?? is toch eigelijk niet voor trage setups?? en dan wit?!?
iemand raad?
men originele koppeling is ver op... zo lijkt het toch (beentjes bijna compleet weg )
men setup:
yasuni r
P1 vario
dellorto 17,5
malossie v)snaar
afstelling
gele drukveer
4.4 rolllen
rode trekveren (originele koppeling)
maar lijkt of ik hier niet mee voooruit kom.. denk max 70KM/U
optrekken ook niet.. toeren genoeg maar weinig acceleratie vooral van stilstand zou die meer moete accelereren
heeft wel constant toerental tot top...
kan dit aan koppeling liggen?
heb delta clutch liggen splinternieuw
maar met de originele witte trekveren die bij de delta clutch waren, en deze op de strakste stand... pakt ie precies van in begin ...
en trekt daarmee langs geen kanten meer op
kan ik nog iets anders afstellen aan de delta clutch ???
heb al verhalen gehoord over gewichtjes enz... maar zie nergens iets van gewichtjes :s
is toch raar witte trekveren bij delta clutch?? is toch eigelijk niet voor trage setups?? en dan wit?!?
iemand raad?