This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Dell'orto 28mm Benzine probleem.

Het zit zo.

Vanavond wilde ik mn scooter aantrappen maar hij wilde maar niet, dus ik check of er benzine uit de slang komt, dat was het geval dus de vlotter zou moeten vol lopen...dus ik haal het vlotterbakje eraf, kurkdroog.

Toen de uitlaat om te kijken of hij niet volgelopen was,maar dat was dus ook niet zo.
Membraan is ook nog in orde, komt immers nieuw uit de doos.
Toen wat benzine in mn membraan gedonderd en toen liep hij dus en seconde of 2 dus het zit echt in mn carb.

De carb is helemaal nieuw, heeft nog geen minuut gelopen...ik heb hem er al helemaal af gehad en alles gecheck maar ik kan echt niks vinden :?

Het zal wel iets simpels zijn maar ik kan het echt niet vinden en ik heb geen zin om uren te gaan zoeken.

neejoh, het zal iets met de aanvoer van je benzine zijn... heb je je vaccuum kraan er nog op zitten? zo ja, eraf halen en vervangen voor een model kraan die je zelf open of dicht kan zetten. Of je sluit je vaccuum slang op de daarvoor bestemde nippel aan.

Haal hem van de scoot af, vlotterbak open, vlotter eruit, en kijk of je via de vlotternaaldingang (waar de vlotternaald dus zit ) naar buiten kunt kijken.

niet het geval : naald erdoorheen prikken. en anders je vlotternaald tjekken of hij niet te strak zit of zo

Ok ik kon zelf het probleem niet vinden dus kartshop heeft ff die carb nagekeken en alles schoon geblazen maar hebben niks kunnen ontdekken...en hijs gewoon gloednieuw.

Dus net gemonteerd...zelfde probleem...echt heel vreemd.Morgen maar weer ff pielen.

Zit je vlotter naald niet vast in je carb? Controleer verder of er niks verstopt zit dus ff je vlotter eraf halen + naald eruit en kijk of er benzine uit komt stromen.

Als je even een nieuw slangetje aan de benzineaanvoer van je carb doet, kan je er dan door blazen?
Het lijkt mij dat of de doorgang verstopt zit, of de vlotternaald hem afsluit.
Als hij verstopt zit even door prikken met een naald oid.

Net ff gereden in de straat...

Het plaatje wat door de vlotters omhoog geduwd wordt zodat de vlotternaald inklapt als het bakje vol zit zat tever naar boven op 1 of andere manier ,dus die heb ik verbogen en hij vulde dus gewoon...