Dell Orto 17,5mm

Benji-V.

Smoke weed every day
Ik ben dan toch van plan om sterker spul te steken onder mijn scoot omdat een vertanding toch evenveel kost als een carburator of een cilinder. Ik ben van plan om te beginnen met een 17,5 mm carburator, wel nog op mijn standaard cilinder, scheelt dat een beetje in prestaties, en is ie even goed af te regelen als de originele carburator? Kan ik mijn olietankje + pomp nog gebruiken, of moet ik mengsmering tanken? Doet die carb het nog een beetje op een standaard mina hor.? En is het ook een goed carb je voor in de toekomst een DR 70cc er op te zetten (diameter 47 dacht ik)?

En wat denken jullie over een powerfilter voor dagelijks gebruik? In mijn auto zit er ene, maar daar kan geen vuil bij. Zou ik beter mijn originele luchtfilter bijwerken, of valt dat nog goed mee qua vervuiling? Moest ik mijn originele filter houden, heeft een malossi mousse ding voor in de originele filter effect, of scheelt dat niet veel?
 
Advertisement - register to remove this

je kan je olietankje + pomp behouden. en die carburateur doet het wel op je standaard cilinder en op een dr70 untuned. en je moet gewoon je standaard luchtfilter aanpassen. en je kan als je dat wilt zon malossi spons erin doen. ze zeggend at het helpt.
 
verbruik, vuil, hoe bewerken luchtfilter

en hoe zit het met het verbruik?, en waar moet ik juist hoe grote gaten boren in mijn luchtfilter zodat hij wel goed lucht in laat maar geen vuil? Zo een malossi spons, is dat zijn geld waard, of is een goed bewerkte luchtfilter ook al goed?
 
Originally posted by B-100
of een malossi spons zijn geld waar is :D ? jongen, dat kost een paar euro, ik heb zelf ook niet super veel geld maar om daar nou een probleem van te maken :rolleyes:
aha, ik wist niet dat dat zo goedkoop was, maar kga toch maar geen halen, toch liever een extra bak bier :p, maar waar moet ik nu die gaten maken, en hoe groot?
 
Originally posted by Yaruni
kerel waarom vraag jij altijd de onzinnigste shit.... en info over een grotere carb vind je meer dan genoeg mbv de search...
oke oke, tis al goed, ik wil alleen nog weten waar ik gaten moet boren in mijn luchtfilter en hoe groot ze moeten zijn, en of er dan meer vuil in mijn carb vliegt...
 
met een goede spons niet. haal eerst buisje er is uit(mocht jouw scooter die hebben). als je dat neit genoeg vind boor je gewoon nog een gat van ongeveer dezelfde maat als het gat wat er al zit. dat zou ik doen:) + een grotere sproeier he
 
Back
Top