Ik ben dan toch van plan om sterker spul te steken onder mijn scoot omdat een vertanding toch evenveel kost als een carburator of een cilinder. Ik ben van plan om te beginnen met een 17,5 mm carburator, wel nog op mijn standaard cilinder, scheelt dat een beetje in prestaties, en is ie even goed af te regelen als de originele carburator? Kan ik mijn olietankje + pomp nog gebruiken, of moet ik mengsmering tanken? Doet die carb het nog een beetje op een standaard mina hor.? En is het ook een goed carb je voor in de toekomst een DR 70cc er op te zetten (diameter 47 dacht ik)?
En wat denken jullie over een powerfilter voor dagelijks gebruik? In mijn auto zit er ene, maar daar kan geen vuil bij. Zou ik beter mijn originele luchtfilter bijwerken, of valt dat nog goed mee qua vervuiling? Moest ik mijn originele filter houden, heeft een malossi mousse ding voor in de originele filter effect, of scheelt dat niet veel?
En wat denken jullie over een powerfilter voor dagelijks gebruik? In mijn auto zit er ene, maar daar kan geen vuil bij. Zou ik beter mijn originele luchtfilter bijwerken, of valt dat nog goed mee qua vervuiling? Moest ik mijn originele filter houden, heeft een malossi mousse ding voor in de originele filter effect, of scheelt dat niet veel?