Dell Orto 17,5MM Carburateur !!

flippy6

Well-Known Member
ik heb een delt'or 17.5MM cabr maar er zit geen benzine, oli. vacuum aansluiting in kan ik die zo over zetten van een std cabr 12 MM ?
Past deze ''Dell Orto PKVA17,5'' carburateur op een Beta Ark Horizontaal ?

alvast bedankt !
 
Advertisement - register to remove this

ik heb een delt'or 17.5MM cabr maar er zit geen benzine, oli. vacuum aansluiting in kan ik die zo over zetten van een std cabr 12 MM ?

kan dat ook of is de aansluiting van een 17.5 MM carburateur groter ?

waar heb jij het nou weer over geen benzine aansluiting op een carb?:|

maak even een fototje anders
 
Last edited by a moderator:
PHVA is de uitvoering , bijv. is PHVA met electrische choke , terwijl PHBN bijv. met handchoke is. Maar wat ook belangrijk is zijn de letters die daar achter staan , bijv. LS , HS ,PS etc. , deze geven de rest van de uitvoering aan.

deze types kun je op bijv. www.easyparts.nl wel opzoeken en vergelijken.

en er zit behoorlijk verschil in , er zijn verschillende types met allerlei verschillende maten stationairsproeiers , gasnaalden , naaldsproeiers , gasschuiven etc. etc.

en dat maakt wel degelijk uit , omdat een bepaald type motor een bepaalde "setting" nodig heeft.

met een verkeerde carb. kan ie verkeerd lopen..
 
PHVA is de uitvoering , bijv. is PHVA met electrische choke , terwijl PHBN bijv. met handchoke is. Maar wat ook belangrijk is zijn de letters die daar achter staan , bijv. LS , HS ,PS etc. , deze geven de rest van de uitvoering aan.

deze types kun je op bijv. www.easyparts.nl wel opzoeken en vergelijken.

en er zit behoorlijk verschil in , er zijn verschillende types met allerlei verschillende maten stationairsproeiers , gasnaalden , naaldsproeiers , gasschuiven etc. etc.

en dat maakt wel degelijk uit , omdat een bepaald type motor een bepaalde "setting" nodig heeft.

met een verkeerde carb. kan ie verkeerd lopen..

duuus, ik kan niet met deze cabr op een beta ark rijden ? & dan de aansluitingen over brengen van mijn std carburateur 12MM ? op die delto 17,5 MM?

laat ik het anders zeggen past deze op een beta ark ;
http://www.marktplaats.nl/index.php...orto-17-5mm-carburateur-als-nieuw.html?xref=1

btw ; heeft het eigenlijk wel zin om er een 17.5 MM erop te zetten met een std setup,
alleen onbegrenste uitlaat ?.
want ik wil het max trek vermogen eruit halen .
 
Last edited by a moderator:
dat heeft ook absoluut geen zin , geldverspilling..

verder past deze sowieso niet ,deze van de link is voor een Morini , SR2000 etc.

een Beta Ark loopt std onbegrensd zeer goed , verder zou ik er niks aan doen , ten eerste omdat je er niks mee wint en ten 2e omdat het onnodig geld kost..
 
dat heeft ook absoluut geen zin , geldverspilling..

verder past deze sowieso niet ,deze van de link is voor een Morini , SR2000 etc.

een Beta Ark loopt std onbegrensd zeer goed , verder zou ik er niks aan doen , ten eerste omdat je er niks mee wint en ten 2e omdat het onnodig geld kost..

dus eigenlijk moet je hem gewoon goed afstellen.
wat raad jij mij aan om het maximale uit een 50cc te halen ?
 
Back
Top