Dealer bullshit stories.

Status
Not open for further replies.

eXoR

el Presidente
Ik gisteren ff naar dealer, voor nieuwe (std) halfpoulie voor kameraad (aerox) .. zegt ie dat die dingen niet bestaan! |( :D

Anyway, iemand anders nog van dit soort dingen meegemaakt? :p

p.s.
dit was bij De Vries, in Tolbert. :W
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by #CARMA#
ff een tip dan,mocht je naar de vries gaan voor onderdelen voor brommers of scooters vraag dan ALTIJD eerst naar Erik die dewd weet veel en regelt ook de brommer/scooter zaken ,en jah vroeger wisten ze echt nix nu zijn ze zeer goed op de hoogte aangezien ze mij zelfs cils. kunnen aansmeren :p
mja, klopt .. die spreek ik meestal ook.
of rudy (die nieuwe gast.)
 
Zo te zien heb ik nog geluk met mn dealer. Het enige debiele wat ik met die gast qua onderdelen heb gehad is dat ie me een uitlaatpakking meegaf die op alle uitlaten zo passen. Je raadt het al, niet op die van mij dus. Maar verder gaat het allemaal wel.
 
Originally posted by stealth2000
-Een gele malossi drukveer

-Wat is dat? daar heb ik geen verstand van dan moet ik ff mn man roepen8P :(

Ga dan niet achter de toonbank staan dacht ik toen
(Perry, Haarlem)

Jaaa, dat mens weet echt niks. En die man van d'r is eigenwijs al de pest. Bleef hard volhouden dat een 19mm op een Evo70 overbodig was en een 12mm voldoende was
 
Originally posted by Teunios
Pak een giannelli reverse, pas je sproeier niet aan, vernader je rollen niet. etc en je scoot loopt digi 110 :D.


M&H parts. den-bosch

LOL, dan zal die je wel voor n00b aangezien hebben:rolleyes:
maar uhh, die kerel is altijd meteen over de zeik als je het beter weet als hem:W maakt niet uit of je gelijk hebt, ze zijn meteen over de zeik.
 
mag ik sproeier 90 92 en 94 voor een 17,5mm do phbn carb? Ja welke scooter? Voor mina hor:p Ja maar voor welke scooter? Voor een sr www! En vervolgens wilde die mij nog de kleine meegeven ook ipv de grote:)

bouwman etten

Vriend van mij had de scooter laten afstellen, maar hij viel heeltijd stil ik kijken, bougie echt spierwit, nja ik zeg daar gaan we mooi mee terug. Ik zo ja ik zeg je 1 ding die bougie is echt wit, oh ja maar dat zegt niet zoveel, ik denk een tecnisch probleem denkt die gast. Vervolgens kreeg die hem weer terug en zat er een nieuwe bougiedop+kabel op:|

Ter heerdt wehl
 
"Mag ik een witte malossi drukveer voor mina horizontaal?"
verkoper: Jah wordt niet meer verkocht, die zit alleen nog maar bij de achterkoppeling, je kan ook een gele nemen, die is iets slapper dan de witte, en de rooie is iets sterker :|

Andere keer wou ik een gele drukveer voor mina horz, geeft-ie me een hele andere mee :S

vd burg Eindhoven
 
Last edited:
ik wilde eerst een sticker van yamaha in grote letters voor de onderkap. Die zat er nog op maar er waren een paar letter weg dus ik nieuwe halen zeg die, nee bestaan niet in het zwart, hij had alleen witte en de andere dealer ook nog in het zilver maar geen zwart! ik zoek nu pranje knipperlampjes. Ben alweer naar die dealer geweest en nee die heeft ze niet maar heeft niet gezegd dat ze niet bestaan maar ik weet zeker dat ze wel bestaan hoor maar dat is mijn dealerverhaal
 
scoot was stuk had ik een briefje meegegeven:
alleen kijken wat er stuk is en niet vervangen of bestellen eerst bellen.
Ik dealer gebeld is al klaar? ja hoor allang al..bobine is stuk en ik heb er al 1 voor je besteld.
wrom gaf ik dat briefje ook mee 8P
 
Wat voor carb moet er op een manston ?? : "12 ofzo".
"Maar je kan beter een speed kopen van malossi want die kan op je orginele krukas".8P

Ik moet een 25mm rechtspruitstuk van malossi: "bestaat niet".
Oke dan niet dan rij ik wel naar twins houdoe :) .
 
!van leeuwen rozenburg.!

een Vriendin: ik wil een bidalot 50cc
hun: zozo wil je gaan vliege :)

dat is hun standaard zin als je iets nieuws koopt :)
ik kocht me evo 50, zeide ze dat ook :)

owja, ik kwam aan met me evo 70 en yas c16, hij vraagt zo hoe hard rijd je, dus ik zeg ongeveer 120 digi,
hij zegt zo je kan er makkelijk 140 uit hale, hoeveel gram rolle heb je er in,
ik zeg 6.4,
hij zeg jezus je moet veel lichter erin, je moet veel toeren draaie ga je veel harder. 8p

terwijl ik hem netjes heb afgesteld
 
Originally posted by gvr
Oke dan niet dan rij ik wel naar twins houdoe :) .
:W!! :D

Damn dit is wel ernstig, en die gasten noemen zich dan een scooterexpert ofzo :| :(

Mja DelBrugge in Roden geeft altijd foute bougies mee :| Verder weekniet, breng m altijd ergens anders heen als ie weg moet :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top