De scooter op maffe plaatsen topic!!

A-Bizar said:
3 vrienden van mij hebben een keer geburnd IN de mac :eek: omdat ze erui geknikkert waren omdat ze met eten hadden gegooid enzo 8P

ik zat nog rustig te eten toen ze dat deden :| :D

Maar ontop :

Ik vraag me af waar bart blijft met zijn sp. :? die heeft m in zijn kast liggen op zijn kamer.

WHAHAHAA Bartjeeeee maak is een foto van je scooter op een rare plek, heb je webspace voor 97 foto's allemaal stukjes SP op verschillende plaatsen.... 8P
 
MHL said:
ok, heb eindelijk een foto van mijn scooter, staat er nog niet eens helemaal op maarja... hier is die dan:

scooter1.JPG


oh...enne let niet op mij ;)

maar deze is wel heel:

scooter2.JPG


edit: kon even het topic niet vinden, waar je je scooter kon posten *-)

Doed ik weet dat je trots bent op dat ding maar hier is idd scooterbase voor :+ :henko:
 
A-Bizar said:
3 vrienden van mij hebben een keer geburnd IN de mac :eek: omdat ze erui geknikkert waren omdat ze met eten hadden gegooid enzo 8P

ik zat nog rustig te eten toen ze dat deden :| :D

Maar ontop :

Ik vraag me af waar bart blijft met zijn sp. :? die heeft m in zijn kast liggen op zijn kamer.
Wij willen foto's !!!
Dat moet ik zien :P
 
oja

verstopt onder een kleed :?


verder heeft hij wel op meer andere vreemde plekken gestaan ..
namelijk:

Op het werk in het magazijn.. :rolleyes:
In de woonkamer (sja, waar moet je adners je rotor monteren als het regent :X)
Op de botsautobaan 8)
 
Moest wel lachen, zag laatst ergens een foto van een jongen die zijn scooter op een citroen parkeerde, ook niet alledaags :W Weet alleen niet meer precies wie dat was :D
 
scootoprareplek.jpg




niet in 97 pics maar toch wel een leip plekkie :#

BlackRunner said:
WHAHAHAA Bartjeeeee maak is een foto van je scooter op een rare plek, heb je webspace voor 97 foto's allemaal stukjes SP op verschillende plaatsen.... 8P
 
Die citta in de fooncel 0wnt tot nu toe alles!! :W
Al is in de trein ook niet verkeerd :P

Als je je scooter in de trein wilt meenemen moet je gwn de benzine eruit halen, en er n grote kartonnen doos overheen gooien. Je mag wel pakketjes vervoeren in de trein (maar geen brandbare stoffen in pakettjes ;) Over gemotoriseerde voertuigeni in pakketjes zeggen ze niets :P)
 
Cipher said:
Die citta in de fooncel 0wnt tot nu toe alles!! :W
Al is in de trein ook niet verkeerd :P

Als je je scooter in de trein wilt meenemen moet je gwn de benzine eruit halen, en er n grote kartonnen doos overheen gooien. Je mag wel pakketjes vervoeren in de trein (maar geen brandbare stoffen in pakettjes ;) Over gemotoriseerde voertuigeni in pakketjes zeggen ze niets :P)


probeer dat maar eens aan de conducteur uit te leggen :D
 
Back
Top