De nieuwe stage 6 vlakschuif ??

antonrox

Ouwe Rot
Yo,

Ik zit hier net ff de scootin te lezen , en kom ineens een plaatje tegen waar een aantal onderdelen van stage6 afgebeeld staan , en ik zie ineens een Carb van stage 6 , nee niet geen D-slide , maar een vlakker !! Hij lijkt verdacht veel op een mikuni carb ( buitenvorm dan ) en ik kan het moeilijk zien , maar er lijkt ook een powerjet op te zitten ( net zoals het D-slide type van stage 6 )

Ben ik nou gek of is er helemaal geen stage 6 vlak te koop/ op komst ?

Of is dit al oud nieuws voor jullie :rolleyes:

-Anthony

Advertisement - register to remove this

cosworthpower21 said:
nou vind ik niet dat is zeker niet waar een stage 6 is zeker wel minder zeker met afstellen klote sproeiers die snel afbreken

We hebben het hier over prestaties en niet over spreoiers.Als die imi sproiers slecht zijn koop je gewoon de echte,maar als die imi carb even goed misschien beter presteert waarom dan niet aanschaffen???dat zal alleen gestest moeten woprden.

Evo Tuned RS said:
Als jullie 60 euro meer "een paar centen" noemen.. :rolleyes:

als je zo grof bezig bent met snel spul waarom dan zeiken over 60 euro sorry hoor maar om zulke dingen zeuren en je weet dan zeker dat goed is als je niet geld aan uit wil geven moet je er niet aan beginnen

als je zo gaat beginnen is jou setup pas fatsoenlijk als ie uiteindelijk 6000 euro waard is? zo kan je overal wel 60 euro voor dit en dat bij op tellen.

tevens, een imitatie hoeft niet per definitie slechter te zijn...

rs-ruud said:
als je zo gaat beginnen is jou setup pas fatsoenlijk als ie uiteindelijk 6000 euro waard is? zo kan je overal wel 60 euro voor dit en dat bij op tellen.

tevens, een imitatie hoeft niet per definitie slechter te zijn...

ik zeg ook niet dat ze altijd slechter zijn maar een orginele weet je zeker van dat hij goed is en dit is nou eenmaal een duure hobbie dus ik vind dat je daar niet over moet zeuren

cosworthpower21 said:
ik zeg ook niet dat ze altijd slechter zijn maar een orginele weet je zeker van dat hij goed is en dit is nou eenmaal een duure hobbie dus ik vind dat je daar niet over moet zeuren

Je denkt wel heel primitief.

Als het goedkoper kan en het is even goed of beter, is dat allemaal heel mooi meegenomen.
Wie zegt dat een Keihin beter is dan een Immitatie carbje?, jullie denken te simpel ivm dat er Keihin opstaat.

JusSeb said:
Je denkt wel heel primitief.

Als het goedkoper kan en het is even goed of beter, is dat allemaal heel mooi meegenomen.
Wie zegt dat een Keihin beter is dan een Immitatie carbje?, jullie denken te simpel ivm dat er Keihin opstaat.

Zeker nooit het verschil gemeten/getest??

Back