This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

De Italjet Formula 50

De Italjet F-50 is..

• Mooi

Votes: 38 32.2%
  • Redelijk

Votes: 39 33.1%
  • Lelijk

Votes: 41 34.7%

• Total voters
    118
Status
Not open for further replies.
Wat maakt het uit wat anderen van jou brommer vinden, jij moet erop rijden. Dat jij wil weten waarom de Formula F50 niet gewaardeerd wordt is gewoon een kwestie van smaak, punt

k vind de f50 nog altijd wel leuk modelletje..
alleen vind k et jammer van het morini blokje en de afwerkig toch wel..

Originally posted by SRurbanKID
Niet alleen bij de Italjet.

Waarom denk je dat Aprilia is overgestapt naar het Piaggio blok

Ik denk niet daarom, met de lagers en krukas is nml. niets mis met de nieuwe morini (sr2000).
Ik denk dat er andere redenen waren.
Hier gaat het om het oudere type morini met brakke lagers/krukas/oliepomp enz.

Ik vind deze scooter echt NIET mooi.
Zeker het voorwiel met 1wiel ophanging is echt lelijk.
De rest is super matig.

Ik vind de Italjet F50 een van de mooiste scoots die ooit gemaakt is. Alleen de afwerking, het blokje en dergelijke is ronduit kut. Maar puur op uiterlijk vind ik het een bruut ding. Met name de black chess uitvoering!

8)

Met jou kan ik praten

En ja, het is een kwestie van smaak. Maar over het algemeen heb je een reden om iets mooi of lelijk te vinden, en ik wil graag die redenen horen
En dat heeft absoluut niets te maken met het feit dat ik er 1 heb. Als iedereen hem lelijk vind ga ik er toch nog trots op rondrijden, ik vinnem namelijk wel cool

F50 is gewoon samen met SR oude type DE scooter
Met name als je lange stukken gaat rijden is het echt een te relaxte scooter.
De LC versie is trouwens echt :r, maar AC is echt een extreem vette scooter.

Wat betreft het morini blok: gelul van mensen die niet weten waar ze over praten of geen zin hebben ergens tijd in te steken!

Wat betreft de afwerking: kappen kunnen wat steviger, maar met een beetje werk is ook dit geen probleem, verder NOOIT problemen gehad...

Greetz,
nog een trotse F50 owner (maar dat wist je al)

BTW. Dragster ziet er veels te "plastic" uit, met name de voorkant...

Weet trouwens niet of je deze al gezine had:
http://www.scooterbase.net/scoot.php?ID=9093

Originally posted by $aint

Wat betreft het morini blok: gelul van mensen die niet weten waar ze over praten of geen zin hebben ergens tijd in te steken!

Ik bedoel gewoon dat het jammer is dat er zo weinig voor te krijgen is.... De opbouw en dergelijke van het blok is natuurlijk niets mis mee.....

8)

Originally posted by Hebo-47.6mm
Ik bedoel gewoon dat het jammer is dat er zo weinig voor te krijgen is.... De opbouw en dergelijke van het blok is natuurlijk niets mis mee.....

8)

Jij weet ook wel waar je over praat (toch?)

ik vind formula 50's niet echt geweldig, voorwielophanging ziet er ook een beetje schraal uit vind ik en gewoon over het algemeen niet echt super de looks, en toch vind ik die williams echt wel relaxed maar alleen die dan

Zow zow.. eigenlijk zijn de meningen nog best wel verdeeld. Ik had die gele balk in de poll veel langer verwacht
Toch grappig dat veel mensen hem lelijk of niet mooi vinden, hij werd toendetijd gepresenteerd als "design" scooter...
Tuurlijk verschillen smaken, maar over het algemeen is een "design" concept bedoeld dat de meerderheid het geweldig vind

Originally posted by Cipher

Tuurlijk verschillen smaken, maar over het algemeen is een "design" concept bedoeld dat de meerderheid het geweldig vind

Ik geloof dat ik op mijn Italjet een badge had zitten met scooter van de wereld 1995. Ach ja, smaken verschillen natuurlijk ook....

8)

Ik vind het zeker een mooi ding Alleen het blokje idd beetje jammer. Voor de rest worden ze niet meer nieuw gemaakt of wel ?! Zo wel dan heb ik niks gezegd :X

erg mooie scoot rijd ook erg lekker vind ik maar door alle bovengenoemde punten word het kopen ervan tog wel wat minder aantrekkelijk

Status
Not open for further replies.