Vriendelijk verzoek!:
Niet alleen stemmen op de poll, maar licht het ook even toe in dit topic als je er wat over te vermelden hebt. Waarom je hem lelijk vind bijv. (lelijke voorkap, stomme voorwielophanging, etc?)
Heb net het "Scooter op jouw school" (ofzo) topic zitten lezen, en nog wat topics over scoot die je vaak ziet, of mooi vind. In geen van die topics wordt de Formula 50 genoemt... en ik vraag me af waarom. Ook buiten (Amsterdam) heb ik er nooit 1 zien rijden..
Toen ik 15 en 16 was zat ik altijd door de Wheels (kutblad) te bladeren en te geilen op die F50's (F50 techno air 'black chess' vontik helemaal prachtig). Maar.. ik lijk wel alleen.
Waarom zie je zo weinig Formula50's?
Oke, het is een Morini blok, en dus zijn nieuwe onderdelen een beetje lastiger te krijgen. Maar boeie? Zijn zat mensen die alles door de dealer laten doen en geen idee hebben dat er verschillende blokken zijn, en daar dus echt niet naar kijken.
Vinden jullie de F50 niet mooi, of te duur? (was toendertijd 5200gld nieuw) Wat is de reden dat je er zo weinig ziet, en er zo weinig over hoort?
De dragster komt dan zo nu en dan nog wel even voorbij, maar die vind ik persoonlijk ook nix (de voorkap en velgen zijn afschuwelijk)
Is toch mooi ding?! :?