This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

De ene keer wel goed, de andere keer sputteren.

  • Thread starter Thread starter Sparkly
  • Start date Start date
S

Sparkly

Guest
Mensjes, help mij.
Mijn Runner (darkdream) had een benzineslangetje dat tegen het achterwiel aanliep, en daardoor is mijn tank leeggelopen. Hard balen!.. Wel thuisgekomen en gelijk het benzineslangetje vervangen. Toen heb ik em vannochtend volgegooid en hij wou NIET starten. Hoop gekloot om naar school te komen, en toen ik thuiskwam even naar de carb gekeken, geloof me, daar kwam wel benzine doorheen
Dus toen nog maar eens proberen, hop, en ineens start ie, loopt normaal. Ik contact uitzetten en mijn helm en jas halen om ff te testrijden.. 3x raden, hij start niet, op den duur kreeg ik hem aan de praat. Maar hij loopt heel raar. Het is of de bougie heel snel eventjes vonkt en dan weer niet. Bij volgas wordt dit erger. Het is ook echt een bwwwaaaaappp geluid. Nu heb ik de bougie gecontroleerd op vonken, en hij vonkt, dr staat ook wat stroom op merkte ik op :W. O ja, de bougie is wel een beetje zwart om het zo maar te zeggen. Zit een sproeier 68 in zag ik. (std setup) Hier heb ik tog een half jaar mee gereden zonder problemen. Denk niet dat dat het probleem zal zijn. Iemand enig idee?

P.S Ik heb dit probleem ook wel eens gehad als ik de scoot had schoongemaakt. Maar dan was dit maar heel even, na droogrijden was het over.

Nog een p.s: bougie heb ik nog niet vervangen, omdat ie wel vonkt.
 
heey nou lijkt mij iets met je membraam, als er zoveel bezine in je cylinder komt. ik heb mijn probleem al gevonden oor. de draden die naar me shoke toe liep waren door gesleten en maakt slecht contact ofzo maar goed die van mij rijd weer.

sterkte