de beste begrenzer ?

the_spidre

Well-Known Member
ik ben het een beetje zat om met een stnd 50cc te rijden.

ik ben van plan een airsal 70cc aluminium aan te schaffen.
maar heb gister nog een rollerbankcontrole gezien :?:?
er waren tussen de 15 en 20 agenten 5 politie busjes 4 politie auto's en 1 rollerbank.

ik heb dus een hele goeie begrenzer nodig, maar ik wil ook dat de begrenzer blijft werken als ik een 50 of een 70 erop heb zonder iets te veranderen bij de begrenzer en heel simpel begrenzing aan en uit kan doen.

iemand tips ??
 
Advertisement - register to remove this

ik heb ook zo'n begrenzer gekocht. kben zelf naar die kerel toe gegaan (delft) en hij heeft m daar erop gezet en ik heb m kunnen testen. Werkt egt super en is heeeeel klein. Ik heb er 20 euro voor betaald
 
Ohwja nog iets,

De brenzer kan wel heel erg makkelijk en klein zijn. Maar hij wordt op internet wereldwijd verspreid via een site.

ik denk dat de politie het nu onderhand wel weet:(

dus als iemand nou is met een nieuw design komt:)......
 
Originally posted by @rie
beter kopen jullie niet zo'n begrenzer want je ken em makkelijk zelf maken heb ik ook gedaan gewoon van een oude telefoon en het werkte perfect hij greep netjes aan en reed netjes 55 ,ik had eerst twee begrenzers gekocht en daar reed ie maar 30 mee dat valt volop op maar er zijn waarschijnlijk meer mensen met een 70 die daar last van hebben.

hoe doe je dat dan met die telefoon???
 
Wat ook handig is met die kleine begrenzer van begrenzer.nl is dat als je al een radio hebt ik je scooter.
Hoef je alleen maar een oude walkman uit elkaar te halen zo maken dat hij er mooi inpast.
En als de wouten ergens staan dan haal je de plug eruit en hij rijd mooi standaard.
Zou dit op een of andere manier te maken zijn.
Want ik ben die dure boetens zat.
 
Back
Top