de beste begrenzer ?

the_spidre

Well-Known Member
ik ben het een beetje zat om met een stnd 50cc te rijden.

ik ben van plan een airsal 70cc aluminium aan te schaffen.
maar heb gister nog een rollerbankcontrole gezien :?:?
er waren tussen de 15 en 20 agenten 5 politie busjes 4 politie auto's en 1 rollerbank.

ik heb dus een hele goeie begrenzer nodig, maar ik wil ook dat de begrenzer blijft werken als ik een 50 of een 70 erop heb zonder iets te veranderen bij de begrenzer en heel simpel begrenzing aan en uit kan doen.

iemand tips ??
 
Advertisement - register to remove this

precies, als ´t de politie te langzaam gaat dan tillen ze het achterwiel gewoon ff op en als hij dan niet meer toeren gaat maken zeggen ze: "of je haalt 'm nu van die begrenzer af of hij blijft hier voor technisch onderzoek". Ze trekken dan je scoot kaal op zoek naar de begrenzer in het ergste geval...

Als je op wilt voeren moet je de consequenties ook maar voor lief nemen :)
 
www.begrenzer.nl werkt zeker goed... Alleen wel hopen dat je in een keer de goede krijgt toe gestuurd. Ken mensen die echt 4x achter elkaar een kapotte binnenkregen maar hij stuurt zo weer een nieuwe zonder problemen. Als je hem op een goede plek monteerd zijn ze niet te vinden en ze zijn echt super klein.

succes ermee.

greetz
 
en hoe zit dat betrouwbaarheid van die gasten? Komen ze als je hem erin wilt hebben ook nog erin zetten voor die 35 euro?

Graag iemand die er ervaring mee heeft!
Greetz,
Gavin!
 
vind die jongen maar een afzetter..
in onderdelen kost hij €1,20
Ik heb die van een vriend uitelkaar mogen halen toen die stuk was.. en daarmee naar de electroboer gegaan en sindsdien maak ik ze zelf voor een luttel bedrag :)

ciao arjan
 
Tis volgens mij alleen een weerstandje, en misschien een condensatortje, welke je pickup signaal verklootten boven n bepaald toerental. Dat is idd niet lastig om zelf te maken
 
beter kopen jullie niet zo'n begrenzer want je ken em makkelijk zelf maken heb ik ook gedaan gewoon van een oude telefoon en het werkte perfect hij greep netjes aan en reed netjes 55 ,ik had eerst twee begrenzers gekocht en daar reed ie maar 30 mee dat valt volop op maar er zijn waarschijnlijk meer mensen met een 70 die daar last van hebben.
 
ik heb een pinasco op mij zip met 70 w poort enz

ik heb de massa van de begrenzer om mijnpassagiers step gemaakt(steuntje)
en goed weggewerkt ik heb m door et beusje van de step zelf lopen

een klein beetje uit loopt ie 100 even een tikje tegen de step en dan 35

en et werkt mij hebben ze nog niet gepakt en dan heb je de afstands bediening ook niet nodig
 
Ja ik zit me ook af te vragen of ik er zelf 1 maak of ik neem die. Want dat pinnetje is wel erg handig. Vriend van mij heeft er zelf ook 1 bij een ander ingebouwd. Werkt wel. Mischien kun je dan ook iets doen met een magneet sensor en een geheugencel met rest knop. Dan hoef je alleen magneetje erlangs te halen en hoppa begrenst.
 
Back
Top