This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Dat "scooter testen", raad eens wat ik voor mail krijg :D

Telefoon nummer lijkt ook verdacht veel op die van wineenscooter.nl....

/edit:
Owhneej, laatste 7 is bij wineenscooter.nl een 3.
 
Originally posted by Slo DowN
Voor wie moet je dan die scooters testen??
Een magazine, tv programma......???? wat?

Voor Jan Lul, lijkt mij.

Als ze genoeg mensen hebben die bellen hebben ze veel geld, als ze hiervoor en scooter kunnen kopen en geld overhouden dan vissen ze iemand uit de pot, hebben ze teweinig geld dat ze over houden kopen ze geen scoote en vissen ze "zogenaamd" er iemand uit.
Kortom ze worden er alleen maar beter van.
Denk je nou echt dat ze zolang gaan zoeken naar een testrijder als ze er echt een nodig hadden¿¿¿
 
Weer!!!

 
haha "nog een keer proberen"
dit is gewoon TE verdacht
oplichting, ze geven geeneens info, voor wie je moet testrijden, waar, hoe lang etc....
ja kan zo een testrijder vinden, waarom op deze manier??
 
STEL, dat het allemaal geldklopperij blijkt te zijn.

Het hele verhaal bij elkaar gooien opsturen naar ookdatnog of consumentenbond of whatever ... ?

Zint me niet echt dat een stel geldkloppers der zonder boete of wat dan ook vanaf komen ...
 
Idd deze mailtjes heb ik ook gehad en ik had dan gereplyed dat ik het een beetje waardeloos vond dat ik 3 keer geld kwijt was aan dat bellen en het geldklopperij was. ik kreeg weer precies het zelfde mailtje terug. Ze hadden mijn reply niet eens gelezen ik vind het maar weird hoor.
 
Onze escuses voor het ongemak.

Fijn dat ze ook ff Nederlands leren...
Het grappigste is ook nog, dat ik nog nooit gebeld heb daarnaar, maar ze steeds mailen van "probeer het nog een keer" enzo.
 
Ik heb ze gisteren gemeeld.. maar nog niets terug gezien..

maareh, waarom zou je dat nummer nog bellen, waarom bel je niet gewoon naar de netnummer, hoef je waarschijnlijk niet zo lang te wachten kun je ff uitleg vragen ook..

hmzz, ik doe er in ieder geval niet aan mee... !
 
Ok paar dingen die me direct opvielen:

* Heb bij die emailtjes ondertussen zo'n 3 verschillende bedrijfsnamen mogen zien als ondertekende.
* De scooter van een bekend merk (hmnz, waarom noemen ze dat niet?) zou moeten worden getest vanwege de afstelling.... (dit kan beter door een paar testcoureurs die weten waar ze het over hebben i.p.v. een stel scooterleken) aangezien de afstelling ter plaatse kan worden veranderd met testcoureurs.
2 jaar lang testen voor een afstelling vind ik een beetje veel, aangezien hij toch al in de etalages van de scooterboeren staat binnen die tijd....
* Elke maand een testrijder erbij voor 2 jaar
12x scootertje van rond de 3000 euro lekker prijsje
* Diegene achter de tests is dezelfde als achter wineenscooter.nl waar ik trouwens nog nooit een winnaar van heb gezien..... :|
* Het nummer kost 0,70 ecent / min (+/- 1,50gulden !!!!!! per minuut) een beetje een callcenter kan al zo'n service regelen voor ongeveer 0,40 ecent/min met winst! Dus dit ruikt ook weer erg "commerciëel".
* Vreemdgenoeg heb ik niks meer van hun vernomen sinds ik hier wat info bekend maakte wat niet altijd helemaal positief was. Zou zo hard een nummer doorkrijgen........ nooit gebeurd.
 
megoalw dat k ook ben.. bel k op, krijg k zo'n kerel aan de lijn, vraagt ie aan mij: jah, mogen we jou gegevens gebruiken voor als er newe scooters uitkomen enz.. k denk oke..
Maar strax krijg k ook allemaal sexmailtjes, enz omdat t waarschijnlijk zo'n bedrijf is.

Verder zei die knul: als je door "gaat" ga je een scoot testen die eind januari 2003 in de showroom staat..
hmz welke scoot kan dat zijn?
- peugeot eliso die newe
- piaggio nrg mc3/4 ditech achtig..

Die denk k? maar t zal wel fake zijn, en we sturen er anders Williebord Frequene er opaf.. (of hoe je die naam ook schijft, ben dislect srry).. 8P
Die Willie: "héy hoest nou, met die testrijders.."
tegen die oplichters daar :~ :# master!!

Grtz Fred*
 
Nieuw smakelijk feit, de site scootertest.nl verwijst naar http://www.wineenferrari.nl/scootertest

http://www.wineenferrari.nl is nog in aanmaak maar zal wel net zoals www.wineenscooter.nl worden ehhh jah waarom heb ik het gevoel dat we hier weer te maken hebben met een beetje asociaal geldklopperij (wat de laatste maanden trouwens wel schrikbarend veel gebeurd rond 090x nummers en SMS - en sinds kort ook dailin-programma's die automatisch zonder dat je het doorhebt naar een 0900 nummer bellen!)
 
Hmmz als inne er eerst eens langsgaat dan weten we het zeker...als het dan fake is schakelen we Radar of Opgelicht in ofzo