NRG MC3 RIDER Scooterloos 3 February 2003 #1 Ikke vorige week zondag uitlaat besteld @ easyparts. De YASUNI R voor onder me NRG MC3. Onder rembours zodat het een bietje op zou schieten maar nee hoor. duurt nou al een week dus . Wat is jullie ervaring met Easyparts ivm. levertijd?
Ikke vorige week zondag uitlaat besteld @ easyparts. De YASUNI R voor onder me NRG MC3. Onder rembours zodat het een bietje op zou schieten maar nee hoor. duurt nou al een week dus . Wat is jullie ervaring met Easyparts ivm. levertijd?
wimpie Well-Known Member 3 February 2003 #2 je moet hun mailen, niet hier zeuren.ik heb grotere problemen met me nrg,ga ik jullie ook niet mee lastig vallen...
je moet hun mailen, niet hier zeuren.ik heb grotere problemen met me nrg,ga ik jullie ook niet mee lastig vallen...
NRG MC3 RIDER Scooterloos 3 February 2003 #4 Hahahahaha oke ben wel een zeikerd idd. CLOSE EM MAAR WAS FF IN EEN ZEIKBUI. Wimpie Suc6 met je NRG Sorry Guys...
Hahahahaha oke ben wel een zeikerd idd. CLOSE EM MAAR WAS FF IN EEN ZEIKBUI. Wimpie Suc6 met je NRG Sorry Guys...
Jelle Well-Known Member 3 February 2003 #5 idd, een weekje valt wel mee... bovendien heeft zo'n bedrijf vast wel een reputatie hoog te houden dus het zal denk ik vast snel op je mat liggen close dus
idd, een weekje valt wel mee... bovendien heeft zo'n bedrijf vast wel een reputatie hoog te houden dus het zal denk ik vast snel op je mat liggen close dus