Damn groot probleem

YuR!

Well-Known Member
Hallo mensen, ik heb een probleem:

Me blok ligt al 2 maanden uit elkaar omdat ik een nieuwe krukas erin wou zetten. Ik heb dus een rito krukas op internet besteld. Kreeg ik een topracing krukas :S. Hij had die topracing gestuurd omdat er volgens hem geen rito krukas voor mijn katana zou bestaan. Dat geloofde ik dus niet en vroeg hem of hij het na kon vragen bij de rito importeur.
De krukas bleek er dus wel te zijn. Nu hadden we de volgende deal: Ik zou de topracing terugsturen en hij zou de rito naar mij sturen. Ik heb wel de topracing teruggestuurd maar niks meer ontvangen. Toen ik daarop een mailtje naar hem stuurde kreeg ik dit antwoord:
"Ik heb je later ook een mailtje gestuurd met de uitleg dat het per ongeluk verkeerd bij de importeurd in de Rito-gids vermeld staat. De krukas die daar in staat is dus de krukas die je gehad hebt. Sorry het spijt me maar zo is het. Je kunt nu voor 2 dingen kiezen: Je kunt de Top krukas gratis terug thuisgestuurd krijgen, of je kan het aankoopbedrag op je rekening teruggestort krijgen."

Ik kan me standaard krukas niet meer gebruiken die is ondertussen al helemaal verroest.

Wat moet ik doen? Of is er iemand die kan bevestigen dat er wel een rito krukas bestaat voor een katana aircooled uit 1998.

Hoop dat jullie me kunnen helpen
 
Advertisement - register to remove this

Die topracing is origineel. Althans hij ziet er hetzelfde uit, zal wel iets beter zijn. Het gaat mij erom dat de krukas sterk genoeg is voor mijn gilardoni.
Maar ik wil zo snel weer kunnen rijden met me scoot.

Maar kan iemand bevestigen dat er een rito voor katana is?
 
Back
Top