This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Curve italkit rotor

heb het probleem denk ik gevonden van de uit een lopende waardes.

het ligt er dus aan welk streepje je gebruikt. ik heb streepje 2 (op aanraden van patrick) en hierna de onstekingen op 2,8mm gezet en het rijd voor als nog perfect... als ding was niet warm te krijgen toen maar 2 raditeurs afgeplakt 8) en eindelijk werd hij warm :W

ik heb ook dat streepje gebruikt op aanraden van patrick... maar met 2,8mm toen starte hij niet, en op 1mm wel, mah jah zal nog wel is proberen dan

Tekst van GJB:

Nieuw verkrijgbaar bij GJB:
Selettra race-ontstekingen, maakt ook voor Mallossi onstekingen. Met goede waterpomp aansluitingen.

race ontsteking is geschikt alleen voor de echte snelle jongens , deze zeer snelle race ontsteking met curve is zowel voor alle Minarelli als Piaggio scooters verkrijgbaar.

prijs is EUR 254,-

Met curve???

Ik zit nu met het zelfde probleem maar daar heb je de search voor je moet het eerder tussen de 4,0 en 5,0 zoeken. Probeer het uit.

Ja jij. Op 4,3 loopt de HPI netjes. Streepjes kloppen echter bijna nooit.

Denk trouwens dat dat streepjesverhaal voor een hoop onduidelijkheid zorgt.

streepje 1 en 2 zijn voor rechtsdraaiende motor, 3 en 4 voor links draaiend motor. waarschijnlijk vonkt hij dan bij streepje 1...

Originally posted by Joor
Ja jij. Op 4,3 loopt de HPI netjes. Streepjes kloppen echter bijna nooit.

Denk trouwens dat dat streepjesverhaal voor een hoop onduidelijkheid zorgt.

Ohw okee..het was nog vroeg

wat gebeurt er als hij te vroeg staat of te laat...dan gaat je zuiger kapot?

Kijk eens uit je doppen of gebruik de search, het is zelfs als in dit topic gezegd!! :|

Originally posted by Kneiter
ik ga denk ik maar beginnen met .7mm te laat leverd meestal gaatjes op in de zuiger toch? :?
Originally posted by mhr#27
Nee, dat is juist bij te vroeg.
Als hij te laat staat mis je gewoon een bak vermogen, maar het kan niet zo veel kwaad.

streepje 1 en 2 zijn voor rechtsdraaiende motor, 3 en 4 voor links draaiend motor. waarschijnlijk vonkt hij dan bij streepje 1...
Ik heb het ooit al eens gecontroleerd met een stroboscoop en ik meen me te herinneren dat hij idd bij streepje 1 ontsteekt.

Dat de verschillende streepjes voor de verschillende waarden zorgt was ik inmiddels ook al achter gekomen.

ff ouwe koei uit sloot halen...

heb rotor dus gemonteerd maar ben nog steeds niet cker op hoeveel ik hem nou moet zetten...

r-ox 1,62mm
patrick 2,8mm
martijn ???
mhr#27 (jasper toch?) 0.7mm

Jep jasper is de naam.
Ik heb zelf geen italkit. Mark (scooterracer) wel, maar die mongool weet niet eens op hoeveel mm hij staat. 8P
Zelf heb ik een overleden malossi rotor.

Heb de ontsteking zelf ook gehad..

Italkit raad aan om streepje 1 op 1.4mm te zetten..{dit is ook de afstand van streep 1 naar 2}
Heb hem zelf het liefst op 1.6mm op 50cctje..

Verder is het een klote ding...

Heeft het trouwens geen invloed tussen die waardes hoe je je stator plaats met die imbus boutjes. Of je van de eerste of de tweede uitgaat????