MB Well-Known Member 20 October 2007 #103 wat haalde die open70 machines eigenlijk op het rechte eind??
Pizzano van die growtn´ ? 20 October 2007 #104 geloof iets van 140 ofzo.. ik heb de oorzaak net gevonden.. 4mm van de zuigerveer afgebroken, daardoor is de rest van de veer vast gaan zitten en heeft weer een stuk uit een boostpoort geslagen. uiteindelijk lag alles bovenop de zuiger te dansen... het afgebroken stuk veer zit nu vast boven in de zuiger.. cil, zuiger en kop afgeschreven
geloof iets van 140 ofzo.. ik heb de oorzaak net gevonden.. 4mm van de zuigerveer afgebroken, daardoor is de rest van de veer vast gaan zitten en heeft weer een stuk uit een boostpoort geslagen. uiteindelijk lag alles bovenop de zuiger te dansen... het afgebroken stuk veer zit nu vast boven in de zuiger.. cil, zuiger en kop afgeschreven
EW Iedabbajoe - # 33 20 October 2007 #105 Kerv...wanneer hou je iets heel? :# En voor mark: goed bezig dus. Moet je toch nog wat nieuws kopen voor volgend jaar
Kerv...wanneer hou je iets heel? :# En voor mark: goed bezig dus. Moet je toch nog wat nieuws kopen voor volgend jaar
Jasper V Hej nog rol'n? 21 October 2007 #106 Voor de jongens die niet hebben gereden, jullie hebben echt wat gemist. Het was GEWELDIG! Het is echt te gek om met een 70 hok op die baan te knallen. Jammer van de v-snaar, maarja shit happens.
Voor de jongens die niet hebben gereden, jullie hebben echt wat gemist. Het was GEWELDIG! Het is echt te gek om met een 70 hok op die baan te knallen. Jammer van de v-snaar, maarja shit happens.
Kerbinos Champion 2006 21 October 2007 #107 EW said: Kerv...wanneer hou je iets heel? :# Click to expand... De hele scooter is nog super bling bling intakt!:# We hadden alleen wat kleine probleempjes met het blokje gehad;( Maar het was echt geweldig!! Gr Kerv
EW said: Kerv...wanneer hou je iets heel? :# Click to expand... De hele scooter is nog super bling bling intakt!:# We hadden alleen wat kleine probleempjes met het blokje gehad;( Maar het was echt geweldig!! Gr Kerv
race_typhoon Well-Known Member 21 October 2007 #108 wrijf het er nog effe in bij de mensen die geen geld hadden:'(
Pizzano van die growtn´ ? 21 October 2007 #109 u vraagt, wij draaien: {! HET WAS VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTTTTT +ralf+ +ralf+ +ralf+
g-one Well-Known Member 22 October 2007 #111 1:05.841 by Expi fastest lap (dennis p.) 50 toch sneller als 70. had ik niet verwacht
Kerbinos Champion 2006 22 October 2007 #112 Foto's motografie : http://www.motografie.nl/images/croix1910/
RoP#52 Well-Known Member 22 October 2007 #114 EW said: Vet Kerv, ding ziet er wel tof uit zo Click to expand... dat is de fiets van harm van gaalen
EW said: Vet Kerv, ding ziet er wel tof uit zo Click to expand... dat is de fiets van harm van gaalen
Kerbinos Champion 2006 23 October 2007 #115 RoP#6 said: dat is de fiets van harm van gaalen Click to expand... Sorry Rob, Dit is me Topscooter8) Gr Kerv
RoP#6 said: dat is de fiets van harm van gaalen Click to expand... Sorry Rob, Dit is me Topscooter8) Gr Kerv