Crew Bedankt

Status
Not open for further replies.
Idd bedankt voor het fantastische seizoen, heb al mijn doelen weten te bereiken mede dankzij jullie! :)
En wie weet mischien tot volgend jaar.

Groetjes
 
Alle crewleden van SBO en zeker ook Kenny en Inne bedankt voor alles wat jullie hebben gedaan en de vrije tijd die jullie erin steken zodat wij kunnen sprinten/racen!

Bedankt!
 
Ook namens mij, heel erg bedankt voor een super eerste jaar SBO, waarin ik boven verwachting gereden heb, en zeker te weten tot volgend jaar :D
 
Kenny, Inne en de hele crew bedankt voor het toffe seizoen,

Ik merk dat het elk jaar profesioneler wordt, bedankt dat jullie hier zoveel tijd insteken.
 
ik wil ook de Crew bedanken voor het mooie seizoen en hoop er volgend jaar zeker weer bij te zijn.

top !!!! SBO


greets raymond
 
ik wil ook graag de crew bedanken voor hun inzet, niet alleen voor dit jaar maar de afgelopen 3 jaar. helaas gaan/hebben er een aantal van jullie afscheid genomen. zonder jullie hadden inne en ik nooit gekomen waar we nu zijn. vaak bedanken mensen mij en inne voor alles, maar de SBO crew bestaat uit meer mensen. daarom dan ook aan de echte crew een dank voor de afgelopen tijd. hopelijk zie ik jullie komend jaar weer op de SBO events of prive. deze winter organiseer ik nog wel wat voor iedereen als afsluiter:p

thnx 4 your support
 
Bijdeze wou ik de hele Crew bedanken voor zeizoen 2008 ! Inne/Kenny echt top hoe jullie het allemaal voor elkaar krijgen :love:.
Hopen dat 2009 weer een top jaar wordt, niet alleen voor ons maar ook voor de crew e.d.

Tot 2009 dushi`s
Liefs MooiBoii #1 :love:
 
bedankt crew!!..

wil ook nog ff kwijt dat mensen nietzoveel moete zeure over dingen die niet helemaal
top verlopen.. het blijft voor ons allemaal een hobby..

als dan toevallig iets over het hoofd gezien is bij iemand..
ga dan niet lope zeure omdat diegene wel door de TK komt
en jij toevallig op iets gepakt word.. beetje kinderachtig..


super seizoen!! volgendjaar weer..
feestje in meppel was top:W hehe.. (kon de camping niet vinde):+
tent opzette was nogwel het hoogtepunt:+:+

kortom.. tnx jullie doen et top en laatje niet gekmake;):W
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top