Crew Bedankt

Status
Not open for further replies.

MSSH

Hoooooi
Ik denk maak bij deze even een topic aan waarin iedereen zijn dank kan uiten mocht die dat willen!!!

Ik ben jullie allemaal iig hartstikke super dankbaar voor een top seizoen weer!
Ook bedankt dat jullie het mogelijk gemaakt hebben voor mij om de laatste 3 jaar legaal te kunnen vlammen.

Ik sluit nu definitief mijn sprintcarriere af en ga racen en ik hoop dat ik daar ook vele toffe jaren ga beleven binnen de SBO!
 
Advertisement - register to remove this

Lijkt me idd een goed idee dit topic,

Hierbij wil ik ook de Crew bedanken voor het mooie seizoen en hoop er volgend jaar zeker weer bij te zijn.
 
Dit jaar niet zo veel present geweest, maar wie weet volgend jaar wel :) 't was weer gezellig :p
 
Super bedankt crew.
Bedankt wat jullie allemaal doen, vind 1 sprint organiseren al veel:)
Volgend jaar niet meer aanwezig mbt organiseren van sprints (op lemelerveld na)
 
Was voor mij het eerste seizoen, maar het heeft zeker een goede indruk achter gelaten!
hierbij ook namens mij bedankt!
tot volgend jaar})
 
Ik wil ook de crew bedanken. Ik heb het heerlijk naar mijn zin gehad dit jaar en ik vond de organisatie top !!!

Thx:*
 
Me eerste jaar, zeker niet me laatste volgend jaar doe ik lekker weer mee:W heel erg bedankt aan iedereen van de crew voor dit top jaar:*:D

Nick
 
Dankzij de SBO ben ik te gekriebelt om te stoppen na dit seizoen, al riep ik dat wel in het begin :p

Goede organisatie, ik weet wat ze offeren voor het in touwen houden van deze stichting, ben ze dan ook eeuwig dankbaar :)

Hopelijk hebben alle crew leden of nieuwe crew leden voldoende motivatie om er voglend jaar net zo'n vet jaar ervan te maken!
 
Was echt een top jaar ! Jammer dat het zo snel is gegaan :( volgend jaar uiteraard weer aanwezig :W

Thx Crew :*
 
Zeker bedankt crew en andere rijders!
Want niet alleen de crew maar ook de rijders zorgen voor SBO en de gezelligeid.

Leuk jaar gehad, zeker leuk.
Alles was dit jaar boven me eigen verwachtigingen.
Begon met de lol weer een jaar mee doen en werd eigenlijk serieuzer en serieuzer.
Waardoor ik toch met een volledige zip in de SuperSpecial 4e algemeen klassement geworden ben.
Waaronder 2 bekers voor de 3e plaats en elke keer een tijd onder de 7 seconden.
Wat in het begin niet eens mijn bedoeling was.

Uiteraard ook MWS bedankt voor alles.
Wegens genoeg redenen wordt ik volgend jaar maar manager / sleutelhoer.
 
erg mooi sprint seizoen elke keer weer geluk gehad met het weer en mooi georganizeerd

de nieuwe sprintbanen waren erg netjes uitgezocht.!

tot volgend jaar dan weer:)
 
Ik ben ook definitief gestopt met het sprinten. Na 3 (nja, 2,5) seizoenen was de lol er wel een beetje vanaf.
Ik ben alle mensen die mee werken/hebben gewerkt aan de sbo enorm dankbaar voor alles wat ze doen/hebben gedaan. Zonder jullie was mijn hobby niet mogelijk geweest. Bedankt!
 
Ja, vanuit Nunspeet ook superbedankt!

alle meetings waren gewoon vet!

dit jaar lekker kunnen knallen voor het 1e seizoen van ons 3en, wat toch heel goed uitpakte aan het einde..
volgend jaar gewoon constant vlammen:D

hartstikke bedankt voor de goeie organisatie van alles!

groetjes..
 
Ook ik zal jullie maar (weer) bedanken:p
Dit keer voor het hele seizoen, waarvan ik alleen nijmegen heb moeten missen.
Elke keer leuke weekenden gehad vanwege de top organisatie elke keer!
Ook ik ben er volgend jaar nog 1x bij voor het sprinten, en dan ga ik het circuit op-:-
SUPER!

:*
 
echt super bedankt voor deze toffe tijd!
dit jaar was me eerste keer, volgend jaar zeker weer aanwezig!

Bedankt voor de goede organisatie en tot volgend jaar!
 
Bedankt!

Heb niet veel sprints mee kunnen rijden, maar de gene waar ik wel heb kunnen rijden waren geweldig :winner:! ( Die ik niet heb kunnen rijden btw ook :p ).

Organisatie was super, mooie locaties, geen gezeik met het startsysteem.

Kortom heb ik een super 1e jaar gehad. En zeker tot volgend jaar })!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top