Crew Bedankt

Status
Not open for further replies.

MSSH

Hoooooi
Ik denk maak bij deze even een topic aan waarin iedereen zijn dank kan uiten mocht die dat willen!!!

Ik ben jullie allemaal iig hartstikke super dankbaar voor een top seizoen weer!
Ook bedankt dat jullie het mogelijk gemaakt hebben voor mij om de laatste 3 jaar legaal te kunnen vlammen.

Ik sluit nu definitief mijn sprintcarriere af en ga racen en ik hoop dat ik daar ook vele toffe jaren ga beleven binnen de SBO!
 
Advertisement - register to remove this

Lijkt me idd een goed idee dit topic,

Hierbij wil ik ook de Crew bedanken voor het mooie seizoen en hoop er volgend jaar zeker weer bij te zijn.
 
Dit jaar niet zo veel present geweest, maar wie weet volgend jaar wel :) 't was weer gezellig :p
 
Super bedankt crew.
Bedankt wat jullie allemaal doen, vind 1 sprint organiseren al veel:)
Volgend jaar niet meer aanwezig mbt organiseren van sprints (op lemelerveld na)
 
Was voor mij het eerste seizoen, maar het heeft zeker een goede indruk achter gelaten!
hierbij ook namens mij bedankt!
tot volgend jaar})
 
Ik wil ook de crew bedanken. Ik heb het heerlijk naar mijn zin gehad dit jaar en ik vond de organisatie top !!!

Thx:*
 
Me eerste jaar, zeker niet me laatste volgend jaar doe ik lekker weer mee:W heel erg bedankt aan iedereen van de crew voor dit top jaar:*:D

Nick
 
Dankzij de SBO ben ik te gekriebelt om te stoppen na dit seizoen, al riep ik dat wel in het begin :p

Goede organisatie, ik weet wat ze offeren voor het in touwen houden van deze stichting, ben ze dan ook eeuwig dankbaar :)

Hopelijk hebben alle crew leden of nieuwe crew leden voldoende motivatie om er voglend jaar net zo'n vet jaar ervan te maken!
 
Was echt een top jaar ! Jammer dat het zo snel is gegaan :( volgend jaar uiteraard weer aanwezig :W

Thx Crew :*
 
Zeker bedankt crew en andere rijders!
Want niet alleen de crew maar ook de rijders zorgen voor SBO en de gezelligeid.

Leuk jaar gehad, zeker leuk.